6 Reacties

5 maanden geleden

Het is zeker normaal dat je paniekerig bent. Er is voor jou veel gebeurd op een korte tijd. Gun jezelf wat de tijd om te bekomen, dan komt het genieten van zelf. Ik ben zelf ook heel paniekerig en denk dat dat alleen maar normaal is. Je groeit namelijk wel een wezentje in je buik die je overal mee naar toe neemt, een wezentje waar je nu al zielsveel van houdt maar je kan er niet naar toe kijken waardoor je het gevoel krijgt dat je het niet kan beschermen. Loslaten en proberen positief te blijven is het antwoord. You can do this mama!

5 maanden geleden

Ooh proficiat, Had je tijdens die 7 weken helemaal niets gevoelt ?mijn kwaaltjes zijn redelijk snel gekomen,als het u eerste zwangerschap is gaat er veel nieuwe dingen gebeuren met u lichaam zowel als mentaal,dat is normaal. Probeer eraan te wennen en naar u lichaam te luisteren als je moe bent enz. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe❤️

5 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Het is zeker normaal dat je paniekerig bent. Er is voor jou veel gebeurd op ...
Ooh bedankt doet me goed dit te lezen. Geniet van je zwangerschap ❤️

5 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ooh proficiat, Had je tijdens die 7 weken helemaal niets gevoelt ?mijn kwaa ...
Dankjewel! Vorige week dus week 6 zijn mijn eerste symptomen begonnen, maar niet zo bij stil gestaan. Ik dacht niet dat het zo snel ging gebeuren. Ja mijn eerste zwangerschap, ik ben heel benieuwd! Ik doe mijn best om naar mijn lichaam te luisteren. Oooh zo lief dankjewel!! ❤️

5 maanden geleden

Dit is zeker herkenbaar! Ik twijfel constant of ik het wel goed doe. Bij mij is er wel een complicatie opgetreden dus moet ik het rustig aan doen. Dus bij mij is de stress of ik niet te veel heb gedaan. Ik ben een zeer moeilijke eter dus stress ook of ik genoeg voedzame voedsel binnenkrijg

5 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Dit is zeker herkenbaar! Ik twijfel constant of ik het wel goed doe. Bij mi ...
Doe het idd maar rustig. Ja ik herken de stress, maar we kunnen maar ons best doen. 🙏🏼