14 Reacties
5 maanden geleden
Als eerste proficiat met je zwangerschap.
Mijn advies is vooral erg genieten van je zwangerschap, en je verloskundige vertellen dat je een miskraam gehad hebt, heb toen echo met 7 weken laten maken en 2e keer met 9 weken. Dit waren de weken dat ik een miskraam gehad heb, en weet natuurlijk niet hoe lang je zwanger was. Heb totaal 4x miskraam gehad en 2 prachtige dochters gekregen. Ik hielt een dagboek bij, met hoe ik mij voelde, met foto鈥檚 van mijn buik.
5 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Als eerste proficiat met je zwangerschap.
Mijn advies is vooral erg geniet ...
K heb haar opgebeld vrijdag zelf nog ze zei dat mijn HCG waarden heel goed waren en ze zei zelf toen voor met 2 weken een echo te doen mijn miskraam was rond 5 weken k had toen oud bloedverlies dit heb 'k nu niet dus daar trek k me wel aan op
5 maanden geleden
Reactie op xJessV
K heb haar opgebeld vrijdag zelf nog ze zei dat mijn HCG waarden heel goed ...
Ik had met 5 weken miskraam en merkte er niks van. Alleen dat ik niet meer zwanger voelde.
5 maanden geleden
Hallo,
Ik heb 3 maand geleden ook een miskraam gehad en nu terug 5 weken zwanger.
Mijn hcg waarden waren 371, 1 NOD. Ik heb nu ook maar lichte symptomen en dit maar in momenten dus ben ook steeds onzeker. Ik denk van eind deze week nog eens te gaan om bloed te laten trekken en te zeggen dat het gewoon is omdat ik onzeker ben. Mag pas 25 juni voor eerst echo
5 maanden geleden
Reactie op dellie
Hallo,
Ik heb 3 maand geleden ook een miskraam gehad en nu terug 5 weken zw ...
U ook proficiat.
5 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Ik had met 5 weken miskraam en merkte er niks van. Alleen dat ik niet meer ...
Van mij was het een miskraam die mn lichaal niet aanvaardde, moest k dan medicatie voor nemen.. maar die periode hadk wel bruin/oud-bloed verlies, dat heb'k nu niet dus is wel een lichtpuntje
5 maanden geleden
Reactie op xJessV
Ooh heel veel sterkte en hopend op een mooi einde 馃グ, ik probeer er ook zo ...
Ja idem hier.
Morgen laat ik nogmaals bloedafname doen. Was vorige keer aan kleine 6 weken miskraam ben nu bijna 5weken 3 dagen dus als de hcg waarden dan goed zijn zal ik me al beter voelen.
Veel succes! 馃
5 maanden geleden
Reactie op xJessV
Van mij was het een miskraam die mn lichaal niet aanvaardde, moest k dan me ...
Dat is zeker een mooie lichtpunt.
5 maanden geleden
Reactie op dellie
Ja idem hier.
Morgen laat ik nogmaals bloedafname doen. Was vorige keer aa ...
Spannend! Heb je de resultaten al? Hier raadde mijn gynecoloog het af.. doordat mn lichaam de miskraam niet herkende liepen mijn waarden op, en ze wou onnodige stress vermijden. Dat We maar snel volgende week woensdag zijn 馃槄
5 maanden geleden
Reactie op dellie
Hcg staat nu 6875. Dus ben wel gerust nu. Laten we hopen en je er vooral ni ...
Hoeveel dagen ben je nu na je ovulatie:)? Wauw het is wel mooi gestegen !