9 Reacties
één maand geleden
Babydump werkt zogezegd niet op zondag, vandaar geen prijzen beschikbaar vandaag. Op weekdagen wel gewoon zichtbaar hoor. Wij zijn daar ook gaan testen voor we iets aangekocht hebben. De kwaliteit/stevigheid verschilt echt sterk van merk tot merk. En zeker met jullie hoogteverschil testen testen testen. Bij veel van de kinderwagens kan je wel de duwstang omhoog en omlaag klikken dus dat komt wel goed 😊
één maand geleden
Wij hebben bij Babydump gekozen voor de Nuna Mixx Next.
We wouden eerst de Nuna Demi Grow maar die past niet in m'n koffer. Ook niet met de wielen eraf.
De Nuna Mixx Next past met de wielen eraf wel in m'n koffer.
één maand geleden
Reactie op roezptoez
Tipje: (Als je nog wat kan wachten) in november is het Black Friday. Missch ...
Ik zou in februari bevallen dus opzich kan het wel :)) ik wil gewoon weten wat we gaan kopen zeg maar. Ik voel me gewoon zo onvoorbereid
één maand geleden
Reactie op Marie-Line22
Ik zou in februari bevallen dus opzich kan het wel :)) ik wil gewoon weten ...
Ik snap het hoor haha! Maar kan uittesten echt aanraden. Je voelt meteen wat goed ligt in je handen. En eens je een knoop hebt doorgehakt kan je nog altijd zien of je wacht of niet he 😊 is natuurlijk wel een grote aankoop
één maand geleden
Wij hebben bij ons eerste zoontje de nuna demi grow aangekocht. Heel tevreden over qua gebruik, maar inderdaad vrij groot om in de auto te steken. De grote mand onderaan om vanalles in te steken vonden wij ook wel handig. Als je op korte termijn een tweede kindje zou willen kan je een extra zitje aanschaffen.
Wij kochten deze toen in promo bij Van Asten. Vond het wel fijn dat daar alles netjes uitgestald stond, dat was toen bij dreambaby niet het geval.
Niet schrikken als je naar Van Asten zou gaan, is echt een hele grote winkel en zij doen elke maand wel een andere actie.