15 Reacties

Wat heb je allemaal al opgeslagen? Kan je lijst niet zien

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Wat heb je allemaal al opgeslagen? Kan je lijst niet zien
Momenteel heb ik enkel nog maar een babyfoon opstaan en een white noise knuffel. Ik wil binnen 2 weken naar babydump gaan om ideeën op te doen en dan zet ik er daarvan op mijn lijst.

Reactie op LSteurs

Momenteel heb ik enkel nog maar een babyfoon opstaan en een white noise knu ...
Ik ben bij BabyPlanet Assen onze kinderkamer vandaag,

Reactie op LSteurs

Momenteel heb ik enkel nog maar een babyfoon opstaan en een white noise knu ...
Wij hebben een elektrische schommelstoel, bad

2 maanden geleden

Gezien het een winterbaby'tje wordt sowieso voetenzak voor in draagbaar autostoeltje (jasjes zijn onhandig bij die kleintjes) en een wikkeldeken/wrapper/voetenzak voor in de wandelwagenmand. De vanzelfsprekende (bed, bad, kinderwagen, autostoeltje, kleertjes, waskussen, luiertafel, ...) Ook wordt een draagzak of draagdoek vaak aangeraden.

2 maanden geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/babyuitzet/baby-uitzetlijst/ Er zijn veel lijstjes online te vinden. Op veel lijstjes staat een borstkolf als je borstvoeding wil geven. Weet wel dat dit helemaal niet noodzakelijk is. Kies je achteraf toch om te kolven is dat rap gehaald. Het zou zonde zijn dat je er veel geld aan uitgeeft en het achteraf niet nodig blijkt te hebben.

2 maanden geleden

Wat bij ons veel gebruikt werd de eerste weken: Tetra doeken, flesjes, wipstoeltje, inbakerdoek, luiertas, witte ruis (eentje die de hele nacht doorgaat), co sleeper, badje met bijhorend badzitje, badthermometer van Avent (eentje die kamertemperatuur meet maar ook water), babynestje. Wij hebben er toen voor gekozen ook wat spulletjes op de lijst te zetten voor als hij wat ouder was zoals bv. Babygym, speeltjes om tummy time te stimuleren, bewaarpotjes voor pureetjes, babycook, lepeltjes… 😊

2 maanden geleden

Draagdoek Veeeel tetradoeken (extra grote en normale maat) Moonie Voetenzak Wij vonden de winterpakjes van Engel wel handig, die zijn lekker warm en die dragen ze lang door (maatje groter kopen). Of de jasjes. Babynest Wij hadden ook een badje die je kon inklappen/plat maken super handig want neemt weinig plaats in en dochter van bijna 2 gaat er nog steeds in (wij hebben enkel een douche).

2 maanden geleden

Reactie op Moonwomxnn

Draagdoek Veeeel tetradoeken (extra grote en normale maat) Moonie Voeten ...
Waar heb je dat badje vandaan?

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Waar heb je dat badje vandaan?
https://www.babypark.nl/puck-opvouwbaar-bad-m-wit-grijs.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADpKmR3qL3E59VuLgpMhNMSzX7OYm&gclid=Cj0KCQjwi5q3BhCiARIsAJCfuZklKTAOKmPD93huU2f6w99sDHm_Jz8u5wXI8fvOSCo5fJWvBoIGPicaAnfXEALw_wcB Deze maar ze hebben er nog heel wat andere varianten in 🤗

2 maanden geleden

Babybad en badthermometer Babyfoon met camera Babykamer met matras Wieg Wipstoeltje Buggy/Kinderwagen Speeltapijt Flessenwarmer Verzorgingstas Sterilisator Babynest Luiertas Borstvoedingskussen Afkolfapparaat Luieremmer Draagzak

2 maanden geleden

Reactie op Happymom1414

Babybad en badthermometer Babyfoon met camera Babykamer met matras Wieg Wip ...
Voortaan moet je toch de pap niet meer opwarmen, dus dan is een flessenwarmer toch niet nodig?

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Voortaan moet je toch de pap niet meer opwarmen, dus dan is een flessenwarm ...
Neen. Al drinken sommige kindjes liever hun melk warm. Maar het gaat veel met de microgolfoven. Water afmeten, opwarmen, melkpoeder erbij, even schudden klaar. Voor snachts kan je een thermos warm water en een fles koud water klaarzetten. Mengen tot de temperatuur goed zit en klaar (veel sneller dan een flessenwarmer) Alleen bij borstvoeding is dit niet correct, die mag niet in de microgolf zeggen ze omdat het te plaatselijk verhit en de voedingsstoffen op die plaatsen vernietigd worden. Maar ook deze mag gewoon op kamertemperatuur gegeven worden.

2 maanden geleden

De 4-seizoenen slaapzakken van Puckababy. Onze dochter heeft hier van 6m tot 3 jaar in geslapen, jaar rond. De baby die nu onderweg is gaat er ook veel plezier van hebben. Ze zijn niet goedkoop en je koopt er best 2, maar bespaart je komende jaren op telkens andere slaapzakken afhankelijk van maat en seizoen…