6 Reacties

3 maanden geleden

Ik neem in de ochtend vaak een pakje crackers en yoghurtje, krijg niet zoveel weg in de ochtend. En voor de middag, rijstwafels met bijv kipfilet/kaas, wraps met hummus en komkommer en kipfilet erop, crackers met roomkaas en tomaatjes, zelfgemaakte slaatjes, pistoletjes gezond, fruit, soms ook overschot van vorige avond 😊

3 maanden geleden

Koude pastasalade vind ik ook lekker om te maken, en bijvoorbeeld koude couscous met komkommer een dressing, wat kipfilet stukjes en rozijntjes.. heel erg lekker en ook vullend. Maar toch niet te zwaar op de maag.

3 maanden geleden

Ik maak al eens gemakkelijk couscous met paprika, feta en rozijnen (koud) of orzo met broccoli, spekjes en geitenkaas (warm). Makkelijk om de dag voordien te maken en mee te nemen in een potje naar het werk.

3 maanden geleden

En slaatjes van de supermarkt mag toch ook nog perfect? Zo lang er niets in zit dat we niet mogen eten...

3 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Ik neem in de ochtend vaak een pakje crackers en yoghurtje, krijg niet zove ...
Ik ook veel fruit en roomkaas (la vache qui rit) smaakt mij het meeste momenteel

3 maanden geleden

Ik probeer ook overschotjes van eten mee te nemen. Of gemaakte sandwiches ofzo om zeker te zijn dat groentjes allemaal gewassen zijn.