10 Reacties
één maand geleden
Reactie op yasd
En welke wasverzachter? Of geen?
Mijn man wilt geen wasverzachter gebruiken omdat het slecht lijkt te zijn voor de wzs
één maand geleden
Neutraal wasmiddel, daar zit geen parfum in of andere rommel, sterker nog ik waste gewoon tegelijk met onze eigen was. Ging nooit apart wassen.
één maand geleden
Wij zijn momenteel met 4 en binnenkort dus met 5. We zijn met 2 die hier gevoelig zijn aan wasproducten en wasverzachter. Aangezien ik niet alles apart ga wassen houden wij het dus op ons gekend merk(dixan) en geen wasverzachter. anders zijn er 2 met uitslag. Ik zie me niet alle kledij voor de baby nog eens apart te wassen.
één maand geleden
Ik heb al een zoontje en ik heb zijn babykleertjes eerst allemaal met le chat bebe gewassen en zonder wasverzachter. Als hij iets had aangehad waste ik het samen met onze kleren en ons wasmiddel en met wasverzachter en dan keek ik hoe zijn huidje hierop reageerde. Hij heeft gelukkig nooit ergens last van gehad maar moest dat dan wel zijn moest ik toch niet alle kleertjes opnieuw wassen met neutraal wasmiddel. Zo ga ik het deze keer ook doen denk ik 😊