6 Reacties

vor 3 Monaten

Ik ben 12 weken en 4 dagen. Op de echo 4 dagen geleden was het kleintje erg beweeglijk. Zowel gisterenavond als vanmorgen voelde ik ook brubbels en plofjes. Ik vraag me ook af of het de baby al kan zijn...
Dat was inderdaad je kleine. Ik voelde de kleine 1x in de week, nu al weer 2 weken geleden dat ik de kleintjes voelde. Nú afwachten wat donderdag doet. Omdat elke donderdag voelde.

vor 3 Monaten

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Dat was inderdaad je kleine. Ik voelde de kleine 1x in de week, nu al weer ...
Amai, zo vroeg al dan. Ik lees wel dat de meeste mensen het eerder aan het schaambot voelen. Dus eerder in de onderbuik. Ik voel het wel echt ter hoogte van men maag/ ribben of juist onder men rechtse ribben. Ondertussen heb ik het net opnieuw meegemaakt en niet een keer maar een paar keer met een paar minuten ertussen. Begin er aan te twijfelen of het wel schopjes zijn 🙁

vor 3 Monaten

Reactie op Marie-Line22

Amai, zo vroeg al dan. Ik lees wel dat de meeste mensen het eerder aan het ...
De baarmoeder zit pas tegen het einde van de zwangerschap tegen de ribben en maag. Het zal nu dus inderdaad je darmen zijn geweest. Die doen ook vreemde dingen tijdens de zwangerschap 🙈

vor 3 Monaten

Reactie op ineke1303

De baarmoeder zit pas tegen het einde van de zwangerschap tegen de ribben e ...
Ik heb wel een zeer kleine torso door een scoliose. Dus opzich kan het nog ergens wel maar ik vermoed ook wel dat het eerder men darmen wat raar doen.

Reactie op Marie-Line22

Amai, zo vroeg al dan. Ik lees wel dat de meeste mensen het eerder aan het ...
Ik voel het rond me navel, van die luchtbellen die knappen.