10 Reacties
2 maanden geleden
Je hebt ook speciale antitrek tuigje. Anders eens in de dierenzaak informeren.
2 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Je hebt ook speciale antitrek tuigje. Anders eens in de dierenzaak informer ...
Dit heb ik 1 voor rond haar snuit, maar ondanks dat trekt ze nog weliswaar iets minder maar toch nog snapje
2 maanden geleden
Reactie op HopefullyMommy2025!
Dit heb ik 1 voor rond haar snuit, maar ondanks dat trekt ze nog weliswaar ...
Of eens gedrag trainer vragen om hulp
2 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Of eens gedrag trainer vragen om hulp
Ja ik heb echt ALLES geprobeerd van puppy af aan ik denk echt dat het haar instinct is en dat je dit er zomaar niet uit krijgt op zich datbprobleem valt goed mee met de antitreklijnnen is verdraagbaar maar wil gewoon weten of ik er nu mee zou gaan wandelen nu ik zwanger ben of niet
2 maanden geleden
Ja ik heb echt ALLES geprobeerd van puppy af aan ik denk echt dat het haar ...
Ik denk dat het wel kan,
2 maanden geleden
Misschien ook niet alleen gaan de eerste keer moest er iets zijn dat de andere persoon toch kan ingrijpen..
Ik ga hier met 2 honden tegelijk wandelen trekken wel niet. Maar ik gebruik ook zo een lange lijn van 10m zodat ze wat kunnen rondlopen
2 maanden geleden
Reactie op KleineBeer-
Misschien ook niet alleen gaan de eerste keer moest er iets zijn dat de and ...
Ja als ik de lange lijn gebruik trekt ze ook niet maar de stukjes op straat doe ik toch liever kort
2 maanden geleden
Een mechelaar heeft natuurlijk veel kracht en zijn ook best zwaar é. Snap heel goed dat je dan wat bang bent. Zolang er niets gebeurd, kan het geen kwaad natuurlijk.
Zou ook denken aan bepaalde oefeningen om te werken aan het trekken op zich. Maar daar heb je waarschijnlijk al veel aan gewerkt.
Ik ga iedere dag wandelen met onze hond, maar zij loopt zo goed als altijd los, we zijn er 2 jaar mee naar de hondenschool geweest.
Misschien toch nog eens oefeningen voor zoeken? Veel kleine hondensnoepjes meenemen, aandacht vragen en dan hele tijd belonen. Of misschien eerst naar een losloopweide gaan en daar de hond al goed moe maken, misschien helpt dat tijdens de wandeling ook al bij het trekken 🤷🏻♀️
2 maanden geleden
Reactie op Fiie
Een mechelaar heeft natuurlijk veel kracht en zijn ook best zwaar é. Snap h ...
Ja ik snap al je tips en heb die allemaal al geprobeerd ;) er blijft teveel kracht in madammeke zitten ;) maar ik denk als ik ze niet aan mijn heup hang en puur aan mijn arm dat er niet veel kwaad kan tenzij ze me op de grond zou trekken maar in die 3 jaar da we ze hebben is dat nog ma 1x gebeurd ;)
2 maanden geleden
Ja ik snap al je tips en heb die allemaal al geprobeerd ;) er blijft teveel ...
En als je ze op dat moment loslaat, zodat je niet zou vallen. Zou ze dan wel luisteren en terugkomen? Want dan zou ik eerder loslaten.
Maar inderdaad rond de heup zou ik nietmeer aandoen nu