Vandaag mijn bloed laten trekken voor nipttest. De gynaecoloog gaf aan dat het 7 tot 10 dagen kon duren en ik zeker rekening moest houden met het verlengde weekend dat gepasseerd is. Ze hebben toen dus geen onderzoeken gedaan en moeten dan vanaf vandaag beginnen inhalen.
Dus aan iedereen die aan het wachten is, dat kan de reden zijn dat het nu wat langer gaat duren.
We wachten dan even samen spannend af 🤞🙏🍀
Goed dat je dat zegt, best mn ongewenste mails dus ook in het oog houden 🙈 ...
Ja mijn vriend stuurden mij, schat heb je al nieuws en ik elke keer neen. En hij zei kijk eens bij ongewenst. Hier alles prima wij verwachten een jongen 🩵 en iedereen dacht een meisje
Ik heb woensdagavond bloed laten trekken bij het AML en zaterdagochtend had ik al resultaat 🤯. En dat dus mét de feestdag ertussen. Als je kijkt naar de data van de verwerking hebben ze het pas vrijdag aangekregen zelfs. Echt gek zo snel!
Ik heb woensdagavond bloed laten trekken bij het AML en zaterdagochtend had ...
Daar doen ze de testen misschien ter plaatse?
Mijn bloedstalen moeten eerst nog naar Leuven en worden daar dan onderzocht, dus kan langer duren dan wanneer het op dezelfde plaats onderzocht wordt.
Geluk wel dat je niet lang moest wachten 😊
Née, op de dag van bloed afname stond er een blad op met details van de aanvraag en waar resultaten moeten komen stond er « volgt ». Nu is dat blad weg dus ik denk dat het wordt aangepast maar geen idee want heb dit nog nooit gehad.