8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Bij mij helpt soep elke middag bij men boterhammen te eten. Ik heb een soupmaker en is echt handig: (diepvries)groenten, water, bouillon in en na 30min heb je 2liter soep 🤩

3 maanden geleden

Ik kan 's middags ook weinig eten. Hiet is het dan ook fruit en maaltijdrepen 🙈 's avonds kan ik wel normaal eten

3 maanden geleden

Soep zou inderdaad een goeie oplossing zijn om meer groenten enzo binnen te krijgen. en is inderdaad niet moeilijk te maken. Maaltijdrepen zou ik bij weinig tijd ook wel kunnen eten. Alles beter dan dat ik begin sneukelen 🙈

3 maanden geleden

Je moet juist deftig eten om eetbuien te voorkomen. Ik eet bv heel graag chocolade, dus in elke maaltijd verwerk ik dit bv: s ochtends youghurt,fruit, granola met chocoladestukjes Smiddags eet ik ook bijna altijd soep met boterham (volkoren) en een stuk fruit Tussendoor een koekje oet chocolade S avond eet ik echt iets wat ik lekker vind, maar zwz ook 100/200 gram snack groentjes En da s avonds terug iets klein ongezond Je kan het niet aan jezelf verbieden, maar als je het verdeeld, ga je minder eetbuien hebben en alles in 1 keer willen

3 maanden geleden

Probleem is dat niks van deftig eten me momenteel echt smaakt, eet echt met lange tanden 😅 ben nu wel begonnen ook met verse soep eten dagelijks , brood en yoghurt ben ik zowiezo al geen fan van. echt lastig 😅

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde probleem. De hele dag loop ik misselijk rond en als ik honger krijg, gaat het meteen tegen. Mijn maag kent precies maar 2 standen: misselijk of honger. Tussen de maaltijden door, pak ik vaak Sultana- koeken of petit gervais. Dat smaakt tegenwoordig enorm.

3 maanden geleden

Reactie op Lolaa1996

Ik heb hetzelfde. Bij mij helpt soep elke middag bij men boterhammen te et ...
Echt handig indd! Waar heb je de soepmaker gekocht? ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Mamamaisha

Echt handig indd! Waar heb je de soepmaker gekocht? ☺️
Ik heb deze van de gamma, maar was toen in de promo. Heb deze gekozen omdat die 2liter is, kom ik langer mee toe 😊 Maar ze zijn allemaal even goed ze.