22 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook vaak een aantal natte plekken in m'n onderbroek... nog niet echt aan gedacht dat dit iets anders kon zijn dan gewoon wat vocht van de vaginale afscheiding? 🤔
één maand geleden
Reactie op GlitterxGirl
Ik heb ook vaak een aantal natte plekken in m'n onderbroek... nog niet echt ...
Ja als ik hier over opzoek (misschien ook niet altijd het slimst) kom ik veel tegen up druppelsgewijs vruchtwater verliezen en dit is toch iets ernstig dus ik dacht hier wel eventjes over na😶
één maand geleden
Heb je al op de bovenkant van je hand tegen je mond, en wezen blazen? Als je dan vocht verliest is het vruchtwater.
één maand geleden
Reactie op Michelle79
Ja als ik hier over opzoek (misschien ook niet altijd het slimst) kom ik ve ...
Ik lees nu dat als het zoet ruikt het vruchtwater kan zijn... Misschien moeten we eens ruiken? 🙈
één maand geleden
Reactie op GlitterxGirl
Ik lees nu dat als het zoet ruikt het vruchtwater kan zijn... Misschien moe ...
Heb ik al gedaan haha🫣 het stinkt allesinds niet, ruikt misschien wel wat zoetig..? Vind het heel moeilijk te zeggen!🫣
één maand geleden
Reactie op Michelle79
Heb ik al gedaan haha🫣 het stinkt allesinds niet, ruikt misschien wel wat ...
Zou bijna zeggen even proeven 🫣vond het ook altijd moeilijk,
één maand geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Zou bijna zeggen even proeven 🫣vond het ook altijd moeilijk,
Oei dat vind ik ne moeilijken😅😅
één maand geleden
Hier enorm veel last van vochtverlies. Ook als ik rechtsta of zit kan ik hele natte plek hebben in mijn slip.. ook ruikt dit zoet. Al op controle ervoor geweest was toen geen vruchtwater gelukkig. Ma Zou verder nie weten eigenlijk hoe ik het echt herken. 😅 vind het ook telkens zo eng en maak me ook onmiddelijk zorgen..
één maand geleden
Reactie op lilly222
Hier enorm veel last van vochtverlies. Ook als ik rechtsta of zit kan ik he ...
Welke controle hebben ze hiervoor gedaan? Was het de gynaecoloog die dit deed?
één maand geleden
Reactie op Michelle79
Welke controle hebben ze hiervoor gedaan? Was het de gynaecoloog die dit de ...
Ze hebben hier voor een vruchtwater test gedaan, is eigenlijk soort van uitstrijkje dat ze dan in vloeistof doen dat geef aan of vruchtwater is of gewoon "wit " verlies. Dit werd bij mij op materniteit genomen door de vroedvrouw.
één maand geleden
Reactie op lilly222
Ze hebben hier voor een vruchtwater test gedaan, is eigenlijk soort van uit ...
Ohh niets invasief dus? Dan bel ik misschien voor het zekerste morgen eens…
één maand geleden
Reactie op lilly222
Nee inderdaad, extra controle kan ook zeker geen kwaad en stelt je ook geru ...
Jaa idd! Heb gewoon schrik dat ze gyne omdenduur zotkomt omdat ik al 2x gebeld heb voor extra controle🫢
één maand geleden
Reactie op Michelle79
Jaa idd! Heb gewoon schrik dat ze gyne omdenduur zotkomt omdat ik al 2x geb ...
Heb ik ook telkens! Maar uiteindelijk gaat het over ons kindje he en hebben de gyeancloog 's daar wel begrip voor ze. Tenslotte kunnen hun ook nie weten hoe wij ons voelen en hoe ons lichaam is! Ben nu zwanger van mijn 2de en ben oprecht het zelfde.. ook nog steeds snel ongerust ❤️ bel maar morgen gerust eens 🍀
één maand geleden
Reactie op lilly222
Heb ik ook telkens! Maar uiteindelijk gaat het over ons kindje he en hebben ...
Dankjewel voor je hulp!!🥰
één maand geleden
Ik heb dit ook wel maar ik had dit ook voor de zwangerschap wel eens een keertje. Maar wel meer nu. Nog niet bij stilgestaan dat dit vruchtwater zou kunnen zijn. Ik dacht dat het ook zweet zou kunnen zijn misschien, ale bij mij persoonlijk dan eh
één maand geleden
Ik heb dit ook, maar dacht dan eerder dat dit echt doorzichtige misschien een beetje urineverlies was door het drukken van de baby of nog wat rest in de urinebuis na het plassen, aangezien plassen vaker lijkt te moeten gebeuren en je baby op de blaas drukt? Witverlies heb ik ook veel last van.
één maand geleden
Tijdens je zwangerschap ben je vaginaal vochtiger dan normaal ( ivm weerstand tegen eventuele bacteriën) ik draag nu een inleg kruisje en vervang deze per dag. -> dit vertelde de gynaecoloog mij.