Hey,
Ik ben momenteel 4w5d zwanger. Ik heb een citytripje geboekt van 10/7-12/7, dan ben ik ongeveer 7-8weken ver.
Alles dat ik kan lezen zijn dit de weken dat je het misselijkste bent, dus ik twijfel om dit wel te doen aangezien ik het niet zie zitten om supermisselijk de vlieger op te stappen 馃槄. Volgens de gynaecoloog is het alvast geen probleem om te vliegen.
Iemand enige ervaring of tips?
Als je nu nergens last van hebt geen misselijkheid, geen braakneigingen, en niet onwijs moe. Kan je rustig vakantie vieren en met de vliegtuig gaan vliegen, ik ben zelf nu 6,5 dagen zwanger. En begin klein beetje weer energie te krijgen. Heb van week 2,6 tot nu elke dag op de zetel gelegen. Misselijkheid, vermoeidheid, braakneigingen. Als je n煤 goed voelt kan zijn dat je dan ook niks voelt van de symptomen
Ik ben momenteel 6 weken en wij zijn met het vliegtuig op reis vertrokken. Ik had wel een plaatsje dichtbij het toilet geboekt omdat ik vaak moet plassen 馃槄.
Er zijn bepaalde pilletjes die je mag nemen tegen misselijkheid (een soort reispilletjes).
Ik heb bijvoorbeeld heel veel last van misselijkheid en kom amper verder dan mijn bed / zetel tenzij het is om naar de wc te lopen...
Hier de vakantie ook goed doorgemaakt dankzij navalit. Enkel de busrit richting de luchthaven was niet goed gegaan, vraag aan de chauffeur een zakje of voorzie zelf een papieren zakje, het kan van pas komen. Ik heb voor vliegen niet gegeten om zeker te zijn.