8 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben bijna 7 weken en heb het alleen nog maar op het werk verteld morgen ga ik het vertellen aan beste vriendin die meter word en in de loop van volgende week aan de familie
Ik heb mijn vriendin meteen laten weten weten. En me tante en nonkel afgelopen week.

4 maanden geleden

Hier bijna 6 weken en wij wachten om het te vertellen tot onze eerste echo. Vorige zwangerschap was die niet goed en daarom wachten we af. 1 collega van mij weet het al wel want ik ben doorheen de dag super misselijk

4 maanden geleden

Wij wachten tot volgende week, eerste echo (7w volgens laatste maandstonden). Daarna gaan we het vertellen aan onze zoontjes (10 en 7j) en dan geleidelijk aan aan dichte familie en vrienden. Enkel mijn baas en crèche is al op de hoogte.

4 maanden geleden

Bij mijn 1ste zwangerschap had ik het na de 1ste echo (8w) aan een aantal belangrijke personen verteld. En bij kerst aan de ganse familie (10w). Een week later had ik mijn miskraam. Ik vond het enorm moeilijk om dit dan aan de ganse familie te moeten vertellen 😔 Ik raad daarom aan om te wachten tot de 12w echo en nipt test, dan pas heb je meer zekerheid.. Nu weten enkel mijn ouders en schoonouders het. Voor de rest ga ik wachten op de 12w.

4 maanden geleden

Na de eerste echo gaan we het al aan onze ouders en beste vriend(in) vertellen vertellen. De rest van de familie en vrienden vertellen we het pas na 12 weken.

4 maanden geleden

Wij hebben deze week net de eerste echo gehad op 7w. Aan mijn ouders en schoonouders gaan we het in de loop van deze week vertellen. Voor de rest houden we het nog voor onszelf tot aan de niptest. De periode tot aan de niptest vind ik zelf echt heeel lang. In die weken tijd kan er nog zo veel gebeuren…

4 maanden geleden

Morgen Ben ik 9weken, ga Wachten tot na de 12 weken echo om het te delen