13 Reacties
3 maanden geleden
Wij verkiezen een verschoonkussen recht voor ons. Is het gemakkelijkst. 🙂
3 maanden geleden
Ik werk zelf met kindjes en vind het altijd gemakkelijker om ze zijdelings te verschonen. Hoe kleiner hoe gemakkelijker recht maar meer kans op plasaccidentjes op jou en hoe groter hoe gemakkelijker zijdeling dan vind ik dat je meer kan ingrijpen als ze te veel bewegen en minder kans op rechtstreekse plasaccidentjes 🙈 ik kocht 2de hands een verschoonmand omdat ik dat super mooi vind. Achteraf kwam mijn vriend wel af met wat als ze pipi of kaka doen en dat blijft daar aanhangen... niet bij stil gestaan natuurlijk dus daar heeft hij een punt. Ik hoor heel veel positiefs over de leander matty verschoonkussen, heel makkelijk proper te maken- geen hoes nodig dat je verschillende keren moet wassen- etc. Wij hebben hier ook wel nog een verschoontafel met badje onder en ruimte voor bakjes met spulletjes in dus wss het ene voor beneden en het andere voor boven 😊
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Hoe zou je deze indelen?
Een beetje afhankelijk van de afmetingen van je commode en de afmeting van je verzorgingskussen/mand... ik zou hier een mand wel mooi op vinden zijdelings en die kan je uiteraard ook verschuiven recht of schuin. Maar weet niet of je blad lang genoeg is om een kussen/mand er recht op te plaatsen ? Vermoed van wel, dan kan je nog kiezen en eventueel kleine mandjes voor pampertjes/zalfjes/doekjes
3 maanden geleden
Over de inrichting zijn wij het nog niet eens, maar wij gaan wel sowieso een Leander Matty kopen. Heel veel vriendinnen hebben dit al aangeraden. Dat is een soort vaste verschoningsmat, materiaal dat je gewoon kan afkuisen en ontsmetten, en zou zich aanpassen aan de lichaamstemperatuur van het kleintje. Heel hygiënisch en dus geen hoezen om continu te wassen. Er hangt helaas wel een prijskaartje aan, dus hou ik 2e hands en Vinted alvast in het oog 😊
3 maanden geleden
Reactie op Liva96
Over de inrichting zijn wij het nog niet eens, maar wij gaan wel sowieso ee ...
Nattou heeft een gelijkaardig eentje en wel wat goedkoper 😊
3 maanden geleden
Zie voor cm leden een actie op het kussen waar jullie het over hebben: Nattou Waskussen Softy bij Dreambaby
Nattou Waskussen Softy aan €64 i.p.v. €79,95