16 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben nu 7w en zit ook in een fertiliteitstraject. Mijn eerste echo is op 8w.
5 maanden geleden
Hallo,
Ik heb ook een IUI behandeling gehad en nu 6w+4d. Op week 4 + 5 een bloedafname gehad en mijn eerste echo vind plaats op week 8. Je gyneacoloog zal je wss bellen na je bloedafname met je resultaten en je een afspraak geven voor je eerste echo. Zo ging het bij mij toch althans.
5 maanden geleden
Bij mij deden ze tussen 6 en 7 weken nog een laatste bloedafname en echo op fertiliteit en als dat allemaal goed is sturen ze je door naar eigen gynaecoloog en daar heb je op 8weken ook een echo. Eens een voordeel aan het hele traject dat je meer controle hebt en al vroeger een echo
5 maanden geleden
Na een terugplaatsing in een icsi traject mogen wij een eerste echo laten doen in het plaatselijke ziekenhuis op 7 weken
5 maanden geleden
Bedankt iedereen voor de reacties! Inderdaad net counseling aan de lijn gehad en de echo os voorzien op 7 weken. Hcg waarden waren heel goed maar is toch nog spannend afwachten!!
5 maanden geleden
Reactie op miloli
Jep, het wachten op de echo is nog erger dan het wachten op het resultaat v ...
Echt he! Slopend gewoonweg 🙈 hoewel de symptomen intussen wel wat meer aanwezig zijn blijft het toch allemaal heel onzeker..
5 maanden geleden
Reactie op nalibu
Ik had 12 en 19 dagen na terugplaatsing een bloedname en moet nu nog een di ...
Ik denk dat wanneer jouw waarde op laatste bloedafname goed was dat ze dit niet echt doen.. bij mij zeiden ze heel duidelijl, “nu twee weken niets en dan heb je 1ste echo”.
Maar vragen is toegestaan natuurlijk he!