16 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben nu 7w en zit ook in een fertiliteitstraject. Mijn eerste echo is op 8w.

5 maanden geleden

Hallo, Ik heb ook een IUI behandeling gehad en nu 6w+4d. Op week 4 + 5 een bloedafname gehad en mijn eerste echo vind plaats op week 8. Je gyneacoloog zal je wss bellen na je bloedafname met je resultaten en je een afspraak geven voor je eerste echo. Zo ging het bij mij toch althans.

5 maanden geleden

Ik ging op 6w voor de eerste echo in het centrum na succesvolle IUI. En dan op 8w bij vaste gynaecoloog.

5 maanden geleden

Bij mij deden ze tussen 6 en 7 weken nog een laatste bloedafname en echo op fertiliteit en als dat allemaal goed is sturen ze je door naar eigen gynaecoloog en daar heb je op 8weken ook een echo. Eens een voordeel aan het hele traject dat je meer controle hebt en al vroeger een echo

5 maanden geleden

Na een terugplaatsing in een icsi traject mogen wij een eerste echo laten doen in het plaatselijke ziekenhuis op 7 weken

5 maanden geleden

Ik heb dinsdag mijn echo ik ben dan 6w4d zwanger. In de meeste centra doen ze een echo rond 7 weken. En op 8w3d heb ik de eerste echo bij de gynaecoloog.

5 maanden geleden

Bedankt iedereen voor de reacties! Inderdaad net counseling aan de lijn gehad en de echo os voorzien op 7 weken. Hcg waarden waren heel goed maar is toch nog spannend afwachten!!

5 maanden geleden

Reactie op Sanneke-1406

Bedankt iedereen voor de reacties! Inderdaad net counseling aan de lijn geh ...
Jep, het wachten op de echo is nog erger dan het wachten op het resultaat van de zwangerschapstest 😅

5 maanden geleden

Ik had 12 en 19 dagen na terugplaatsing een bloedname en moet nu nog een dikke week wachten voor de eerste echo op 7 weken. Zou ik om een extra tussentijdse bloedname kunnen vragen? Vind het zo spannend…

5 maanden geleden

Ik heb op week 8 een echo gepland gekregen ik ben nu 6+4 grtj

5 maanden geleden

Ik had deze week mijn eerste echo, ben nu 7w + 4d! Heb er op 9 weken opnieuw eentje op staan! (Fertiliteitstraject - IVF poging 1)

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Jep, het wachten op de echo is nog erger dan het wachten op het resultaat v ...
Echt he! Slopend gewoonweg 🙈 hoewel de symptomen intussen wel wat meer aanwezig zijn blijft het toch allemaal heel onzeker..

5 maanden geleden

Reactie op nalibu

Ik had 12 en 19 dagen na terugplaatsing een bloedname en moet nu nog een di ...
Ik denk dat wanneer jouw waarde op laatste bloedafname goed was dat ze dit niet echt doen.. bij mij zeiden ze heel duidelijl, “nu twee weken niets en dan heb je 1ste echo”. Maar vragen is toegestaan natuurlijk he!

5 maanden geleden

Hey, ik heb ook een IUI behandeling gehad, ben nu 7 w + 2d. Heb ook 2 bloedafnames gehad op week 4 en week 5. Week 8 is mijn 1ste echo, volgende week op 3 juli mag ik eindelijk gaan! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Sanneke-1406

Ik denk dat wanneer jouw waarde op laatste bloedafname goed was dat ze dit ...
Gisteren idd gebeld en ze hadden heel veel begrip. Dus toch even een bloedname laten doen. Waardes zijn mooi gestegen. Nu kan ik het weer een weekje aan. 😃

4 maanden geleden

Echo gekregen op 5w, 6w en maandag nog eentje. Dan ben ik 8+4 weken.