18 Reacties

4 maanden geleden

Ik zit aan week 8 en hoop ook dat kwaaltjes snel minder worden. Moet van de dokter afbouwen met navalit waardoor misselijkheid terug erger is

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Ik zit aan week 8 en hoop ook dat kwaaltjes snel minder worden. Moet van de ...
Hoi Lore, waarom moet je Navalit afbouwen? Ik neem het nl ook. Ook week 8 😅

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Hoi Lore, waarom moet je Navalit afbouwen? Ik neem het nl ook. Ook week 8 � ...
Omdat ik er te moe van ben en mijn bloeddruk veel te laag is dus moet proberen 3 of 2 te nemen ipv 4

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Omdat ik er te moe van ben en mijn bloeddruk veel te laag is dus moet probe ...
Ik wissel af tussen navalit en antimetil. Antimetil wordt je niet zo moe van. Kan je misschien ook eens proberen?

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Ik wissel af tussen navalit en antimetil. Antimetil wordt je niet zo moe va ...
Ah goeie tip hoe neem je dan wanneer de 2?

4 maanden geleden

Momenteel hier 6 weken en de hele dag door misselijk en draaierig. Iemand tips? Ik ga maandag naar de gynaecoloog vragen voor iets van pilletje

4 maanden geleden

Ik ben ook misselijk geweest gedurende de hele dag vanaf week 6-9. Vanaf week 9 begon dit precies te minderen maar kan het mij nog wel overvallen met momenten. Meestal is het na 10 min dan wel weer beter dus toch de indruk dat het nu minder is.

4 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Momenteel hier 6 weken en de hele dag door misselijk en draaierig. Iemand t ...
Het misselijk zijn valt mee komt en gaat maar ik ben inderdaad ook zo snel draaierig sinds de 6 weken, soms tot het punt dat ik denk flauw te vallen. Zo eng… nu heb ik overal iets met suiker bij en eet ik om het uur à twee uur iets want anders wordt ik duizelig én misselijk…

4 maanden geleden

Reactie op ablrr99

Het misselijk zijn valt mee komt en gaat maar ik ben inderdaad ook zo snel ...
Ik ben ook heel duizelig en zie soms zwarte vlekken sinds dat ik weet dat mijn bloeddruk te laag staat kan ik het daar ook aan linken maar jammer genoeg niet veel aan te doen rusten en rusten

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Ah goeie tip hoe neem je dan wanneer de 2?
Is een beetje afhankelijk hoe misselijk ik ben. ‘s ochtends neem ik preventief antimetil, wanneer ik super misselijk ben neem ik de navalit. Wel altijd 4u tussen laten best.

4 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Ik ben ook misselijk geweest gedurende de hele dag vanaf week 6-9. Vanaf we ...
Goeie vooruitzichten dan, morgen 9 weken 🤭

4 maanden geleden

Ik nu 9w2 dagen en ben precies nog misselijker dan vorige weken

4 maanden geleden

Hey daar. Ik ben 7w5d en ben ook echt heel misselijk. Ik eet 's ochtends crackers of een beschuit in bed voor ik opsta, en vervolgens om de 2-3u eet ik iets klein. Dit houdt de misselijkheid precies toch wat in toom. Wanneer ik me eens een dagje iets minder misselijk voel, krijg ik opeens heel veel schrik dat er iets mis is met het kleintje. Dus ik probeer toch ook wel het positieve van de kwaaltjes in mijn hoofd te houden, is toch een bevestiging van het zwanger zijn 😁 hopelijk betert het voor jou snel!

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Omdat ik er te moe van ben en mijn bloeddruk veel te laag is dus moet probe ...
Ah ik ben ook wel vaak moe, neem er 3 per dag

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Ik ben ook heel duizelig en zie soms zwarte vlekken sinds dat ik weet dat m ...
Ik heb wel al gehad dat ik voor slapen gaan via mijn linkeroog veel donkerder en minder scherp zag en via mijn rechter. Is wel overgegaan met slapen.

4 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Momenteel hier 6 weken en de hele dag door misselijk en draaierig. Iemand t ...
Navalit helpt tegen de misselijkheid. Is wel een erg duur pilletje! Ik probeer de misselijkheid een beetje door te gaan en neem navalit enkel als ik echt niet in staat ben van iets te doen of als ik op vakantie of weekend ga waarbij mijn dagen volgepland zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Ik ben ook heel duizelig en zie soms zwarte vlekken sinds dat ik weet dat m ...
Ik heb dit als ik wil douchen. Ik sta dan 2 min. Onder de douche en moet mezelf snel afspoelen om dan snel op bed te gaan liggen voor ik flauwval.

4 maanden geleden

Reactie op larissa16

Ik nu 9w2 dagen en ben precies nog misselijker dan vorige weken
Mijn gynaecoloog zei dat de piek op 9/10 weken zit. Ben momenteel ook extreem misselijk de laatste dagen (bijna 10 weken). Bij mijn vorige zwangerschap was het over rond 16 weken..