Voor de vrouwen die reeds succesvolle zwangerschappen achter de rug hebben… rond welke week namen jullie kwaaltjes af (zoals misselijkheid /vermoeidheid …)? Ik ben nu week 9 en sinds week 5/6 echt permanent heel misselijk en moe en ben wel een beetje aan het aftellen tot het beter wordt 🙈. Ik lees uiteenlopende zaken , soms lees ik al na week 9 , maar soms ook week 14 of zelfs later. Ik weet dat het bij iedereen anders is , maar zou graag jullie ervaringen horen :).
Ik ben ook misselijk geweest gedurende de hele dag vanaf week 6-9. Vanaf week 9 begon dit precies te minderen maar kan het mij nog wel overvallen met momenten. Meestal is het na 10 min dan wel weer beter dus toch de indruk dat het nu minder is.
Momenteel hier 6 weken en de hele dag door misselijk en draaierig. Iemand t ...
Het misselijk zijn valt mee komt en gaat maar ik ben inderdaad ook zo snel draaierig sinds de 6 weken, soms tot het punt dat ik denk flauw te vallen. Zo eng… nu heb ik overal iets met suiker bij en eet ik om het uur à twee uur iets want anders wordt ik duizelig én misselijk…
Het misselijk zijn valt mee komt en gaat maar ik ben inderdaad ook zo snel ...
Ik ben ook heel duizelig en zie soms zwarte vlekken sinds dat ik weet dat mijn bloeddruk te laag staat kan ik het daar ook aan linken maar jammer genoeg niet veel aan te doen rusten en rusten
Is een beetje afhankelijk hoe misselijk ik ben.
‘s ochtends neem ik preventief antimetil, wanneer ik super misselijk ben neem ik de navalit. Wel altijd 4u tussen laten best.
Hey daar. Ik ben 7w5d en ben ook echt heel misselijk. Ik eet 's ochtends crackers of een beschuit in bed voor ik opsta, en vervolgens om de 2-3u eet ik iets klein. Dit houdt de misselijkheid precies toch wat in toom. Wanneer ik me eens een dagje iets minder misselijk voel, krijg ik opeens heel veel schrik dat er iets mis is met het kleintje. Dus ik probeer toch ook wel het positieve van de kwaaltjes in mijn hoofd te houden, is toch een bevestiging van het zwanger zijn 😁 hopelijk betert het voor jou snel!
Momenteel hier 6 weken en de hele dag door misselijk en draaierig. Iemand t ...
Navalit helpt tegen de misselijkheid. Is wel een erg duur pilletje! Ik probeer de misselijkheid een beetje door te gaan en neem navalit enkel als ik echt niet in staat ben van iets te doen of als ik op vakantie of weekend ga waarbij mijn dagen volgepland zijn.
Ik nu 9w2 dagen en ben precies nog misselijker dan vorige weken
Mijn gynaecoloog zei dat de piek op 9/10 weken zit. Ben momenteel ook extreem misselijk de laatste dagen (bijna 10 weken). Bij mijn vorige zwangerschap was het over rond 16 weken..