14 Reacties

4 maanden geleden

Ooh het is dus toch een tweeling!! Proficiat🥰

Reactie op lilly222

Ooh het is dus toch een tweeling!! Proficiat🥰
Ja me gevoel was zo sterk, me man die gleed letterlijk van z’n stoel af. En eerste wat die zei: jij mag mij nooit meer zo pesten, en uiteindelijk ook zo is.

4 maanden geleden

Gefeliciteerd 🥳 wat mooi om te zien

Reactie op Belfleur

Gefeliciteerd 🥳 wat mooi om te zien
Zeker, maar waren wel meteen in shock. Nu moeten we dubbel kopen 🤪 22 ste weten we wat van tweelingen het zijn. Dat mocht zei niet doen

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Zeker, maar waren wel meteen in shock. Nu moeten we dubbel kopen 🤪 22 ste ...
Ooh zo spannend lieve mmama. Laat het even samen bezinken. Ik kan mij voorstellen dat dit enorm binnen komt als er u wordt meegedeeld dat het er twee zijn. Nu de gezonde stress nog in afwachting van de volgende resultaten de 22ste. Geniet alvast van jullie tweeling. 💋

Reactie op Belfleur

Ooh zo spannend lieve mmama. Laat het even samen bezinken. Ik kan mij voors ...
Doen we zeker, nu hebben we grote delema we weten geen 2e jongens naam, en 2 meisjes namen. Als we 1 jongen krijgen word louay, kwam een mama met deze mooie jongens naam. Wij hebben een Malika en Chantal.

4 maanden geleden

De zoektocht naar namen vinden wij ook verschrikkelijk. Louay heb ikzelf nog nooit gehoord en moet zeggen vindt dit echt wel speciaal. Ikzelf hou van twee namen en ben hierin dan ook wel ouderwets zegt mijn vriend en of speciaal. Ik heb voor een jongen gekozen Luca Mace en voor een meisje Olivia Mae maar die keuze kan nog veranderen aangezien mijn vriend niet zo overtuigd is 😂 succes alvast

Reactie op Belfleur

De zoektocht naar namen vinden wij ook verschrikkelijk. Louay heb ikzelf no ...
Is Luca Arabische naam

Reactie op Belfleur

De zoektocht naar namen vinden wij ook verschrikkelijk. Louay heb ikzelf no ...
Heb je pb gedaan

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Is Luca Arabische naam
Oh geen idee eerlijk

Reactie op Belfleur

Oh geen idee eerlijk
Net op gezocht Luca is Italiaanse vorm van Lucas

4 maanden geleden

Ik ken niet van tweelingen, maar aan de hand van de echo zou je denken dat ze elk in een eigen vruchtzak zitten. (Dan kunnen ze nog 2 of ééneiïg zijn natuurlijk) Aan de hand van jou snelgroeiende buik kon je het misschien ook al vermoeden. Hopelijk wordt de zwangerschap niet te zwaar (want je buik zal met die twee kleintjes nog heel hard gaan groeien 😉)

Reactie op miloli

Ik ken niet van tweelingen, maar aan de hand van de echo zou je denken dat ...
Stop hoor?🤪 mijn buik groeit niet meer dat is verboden haha, 😜 ja ik wis al vroeg in de zwangerschap dat 2 zou zijn.