12 Reacties
5 maanden geleden
Idem, ben gisteren ook naar de dokter geweest. Zij raadt de kauwgom of een spray aan. De pleisters zijn inderdaad niet goed als je zwanger bent
5 maanden geleden
Reactie op Laura_mommy
Idem, ben gisteren ook naar de dokter geweest. Zij raadt de kauwgom of een ...
Is zo vreselijk moeilijk om te stoppen.
Soms rook ik nog 2 cigaretten per dag maar is nog teveel en wil echt geen miskraam ofzo
5 maanden geleden
Reactie op mylittleangel
Is zo vreselijk moeilijk om te stoppen.
Soms rook ik nog 2 cigaretten per ...
Oh ik denk dat je niet zoveel schrik moet hebben hoor. Ik ken veel mama's die nog zijn blijven doorroken. Ik rook zelf momenteel ook nog, weet het nu een week, maar ben ook wel aan het afbouwen.. In één keer stoppen is ook niet goed voor je lichaam
5 maanden geleden
Reactie op Laura_mommy
Oh ik denk dat je niet zoveel schrik moet hebben hoor. Ik ken veel mama's d ...
Dankje , veel succes met de zwangerschap :) Is allemaal zo spannend he
5 maanden geleden
Reactie op mylittleangel
Dankje , veel succes met de zwangerschap :) Is allemaal zo spannend he
Jij ook! Inderdaad 😄 eerst de echo afwachten nu. Kan het nog allemaal niet goed geloven, maar de kwaaltjes zijn er zeker en vast wel al 🤭
5 maanden geleden
Reactie op Laura_mommy
Jij ook! Inderdaad 😄 eerst de echo afwachten nu. Kan het nog allemaal niet ...
Ohh bij mij ook 😊mijn eerste echo is maandag, Ik ga pas gerust zijn en het echt geloven als ik het zie 😊durf het nog niet van de daken te schreeuwen
5 maanden geleden
Reactie op mylittleangel
Ohh bij mij ook 😊mijn eerste echo is maandag, Ik ga pas gerust zijn en he ...
Bij mij dinsdag en idem! 😄 veel succes!
5 maanden geleden
Reactie op Laura_mommy
Bij mij dinsdag en idem! 😄 veel succes!
Oh zo leuk!! Spannend he!! 🤪 veel succes voor u ook
5 maanden geleden
Ik begrijp jouw bezorgdheid! Hier ook een zeer prille zwangerschat (4w) na 3 iui pogingen, vind het zelf ook heel moeilijl om te stoppen maar anderzijds weet je uiteraard dat dit het beste vr ke kindje is. Ik overweeg een hypnosesessie (waar ik toch al enkele positieve resultaten van hoorde). Veel succes!
5 maanden geleden
Ik kan stoppen met roken alleen maar aanmoedigen. Het geeft veel gezondheidsvoordelen voor je kind zowel voor als na de geboorte wanneer je hierin slaagt tegenover wanneer je zou verder roken. Dat zou niemand moeten minimaliseren.
Ben je van België? Dan zou ik zeker langsgaan bij een tabakoloog, deze kan je ondersteunen en begeleiden in het traject. Ze kennen alle mogelijke hulpmiddelen en methodes die kunnen helpen. De kans op slagen met begeleiding is aanzienlijk groter.
Veel succes meid!
5 maanden geleden
Reactie op Sanneke-1406
Ik begrijp jouw bezorgdheid! Hier ook een zeer prille zwangerschat (4w) na ...
Dankje voor je berichtje
5 maanden geleden
Reactie op miloli
Ik kan stoppen met roken alleen maar aanmoedigen. Het geeft veel gezondheid ...
Dankjewel voor de goeie steun. Grtjs