11 Reacties

4 maanden geleden

Heb je al de vitaliteitsecho gehad?

4 maanden geleden

K was soms ook misselijk dit is ook opeens weg. Zou er me geen zorgen in maken, naar t einde vd 12 weken, gaan de symptomen lzngzaamhand weg

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Heb je al de vitaliteitsecho gehad?
Ja, alles was oke. Maar dat is al weer 2 weken geleden. Pas volgende week moet ik opnieuw naar de echo

4 maanden geleden

Reactie op deejish

Ja, alles was oke. Maar dat is al weer 2 weken geleden. Pas volgende week m ...
Zou me ook niet te veel zorgen maken. De kans op een miskraam na de vitaliteitsecho is erg klein. Bovendien heb ik ook dagen dat ik me soms niet misselijk voel, andere dagen wel. Ik heb wel last van mijn borsten, die blijven dagelijks pijn doen dus op basis van andere symptomen hou ik mezelf wel rustig😅

4 maanden geleden

Bij mij net hetzelfde, de eerste weken misselijk en eetbuien, nu niets meer, alleen soms nog pijnlijke borsten met momenten, geen eetlust enz ook niet meer, ben 9w1 dag zwanger.

4 maanden geleden

Hier ook net 9 weken sinds vandaag en ben niet meer misselijk. Enige dat ik nogwel heb is de vermoeidheid af en toe. Ik maakte me daar ook wel zorgen in. Maar kan zijn dat die rond die periode al ferm minderen.. Het is daarvoor geen slecht teken. 🤗

4 maanden geleden

Reactie op Laura199vier

Hier ook net 9 weken sinds vandaag en ben niet meer misselijk. Enige dat ik ...
Idd de vermoeidheid is er ook nog steeds, heb je ook geen eetbuien meer?

4 maanden geleden

Ik ben nu 11w en heb eigelijk niks meer van symptomen Ervoor had ik veel plassen , hoofdpijn , steken/krampen ect & nu ook niks meer Ik denk dat je lichaam het gewoon wordt van de hcg ? 🙏 🍀

4 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Idd de vermoeidheid is er ook nog steeds, heb je ook geen eetbuien meer?
Die heb ik (nog) niet echt gehad. Meer goesting in specifiek eten dan anders, dat wel nog atijd. Pasta en vettiger eten kan mij echt bekoren de laatste tijd😅

4 maanden geleden

Ik had aan 9w ook plots geen misselijkheid meer voor een aantal dagen en dan plots dit gehele weekend weer wel , vandaag ook weer pak minder ben nu 10w3d dus het schommelt veel meer dan in het begin merk ik