Hoi
Ik heb gisteren de suikertest gehad. Deze is te hoog en moet dus een uitgebreide test doen.
Zijn er nog mensen geweest bij wie de tweede test dan wel in orde was?
Ik had bij de eerste om 15:00 de test en had s ochtends om 8:00 wel brood en banaan gegeten. Misschien dat dit ermee te maken had.
Ik heb inderdaad ook vorige vrijdag mijn eerste suikertest gehad, deze was te hoog of gestoord om 10 uur smorgens had niks gegeten omdat ze zeiden dat ik nuchter moest zijn. Normaal moest ik deze morgen voor de uitgebreide suikertest om 7 uur, maar nu krijg ik te horen dat ik deze niet mag doen omdat ik ziek ben. (Opgestaan voor niks vanmorgen) nu dinsdag weer naar het ziekenhuis
Ik heb de mijne om 19u , mag ik ervoor dan nog avondeten?🤞🏻
Bij de eerste zou da nog wel mogen.
Ikzou dan toch minstens 2uur ervoor avondeten dat de eerste suikers dan al wat weg zijn, voorda je de glucose drinkt.
Ik heb de mijne zojuist gehad en moest ook nuchter zijn. Als je nuchter bent is de kans minder groot dat de test vals positief is.
Als je hem in de avond hebt zou ik toch een aantal uur op voorhand niets meer eten.
Net opgezocht, bij de gewone test moet niet nuchter zijn. Enkel wanneer er een 2de test nodig is, moet je bij die 2de wel nuchter zijn. Deze plannen ze dan steeds 's morgens in
Je krijgt vooraf te horen of je nuchter moet zijn. Aangezien mijn bmi te hoog was kreeg ik direct een uitgebreide test maar dit hadden ze al gemeld tijdens mijn eerste afspraak. Bij de gewone suikertest moet je niet nuchter zijn.
Ik heb rond 16 weken reeds een uitgebreide test (nuchter) moeten laten doen ivm overgewicht.
Deze resultaten waren goed. Komende maandag opnieuw een uitgebreide test. Hopelijk dan terug goede resultaten. 🤞
Van de eerste test ook niet ziek geweest ofzo...
Normaal moet je enkel nuchter zijn bij de uitgebreide test. Owille van mijn gewicht en een te hoog BMI dus moet ik meteen de uitgebreide doen, dus nuchter en drie keer bloed prikken.
Je kan best geen banaan of havermout eten zei mijn vroedvrouw. Zelfs de dag ervoor niet.. Ik weet niet of het veel invloed ga hebben maar ik ga deze tips wel volgen wanneer ik mijn suikertest heb😃