Hallo, ik weet dat het bij sommige misschien nog vroeg is, maar waar bestellen jullie je doopsuiker? Maken jullie de bedankjes zelf en hoe weet ik hoeveel kg ik nodig heb? Het is vrij prijzig de chocolade, dus wil ook niet veel te veel aanschaffen. Heb momenteel een koopje bij Hobbyland waar ze nu nog een week lang suikerbonen verkopen aan 13 euro/kg.
Mooie deal voor doopsuiker! Hangt ervan af of je hoofdzakelijk geschenkjes wil met chocolade of ook andere dingen, veel vrienden/familie hebt die op bezoek zullen komen... De meeste mensen voor wie ik doopsuiker voorzie, bestellen tussen de 5 à 10 kg.
Mooie deal voor doopsuiker! Hangt ervan af of je hoofdzakelijk geschenkjes ...
Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een andere verpakking met suikerbonen, potje met honing, zelf kaarsen maken, iets voor de kindjes (snoepjes) en dan zal het wel genoeg keuze zijn. Dan heb ik 5 verschillende dingen. Wat denk je daarvan?
Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een and ...
Dat lijkt me wel goed hoor. Wil ik hier ook ongeveer, de zelfgemaakte kaarsen met naam op. Lolly’s, honing potjes doorzichtige doosjes met snoepjes in. Linnen zakjes. Van alles een beetje willen wij wel 🙈 denk dat wij gewoon niet kunnen kiezen
Wij hebben ze vorige keer bij de ava gekocht. Ik denk dat ze er bij Jan gevers ook verkopen. Is dan wel om zelf in elkaar te steken. Of bij festlab in Tessenderlo. Zij ontwerpen ook geboorte kaartjes als je dat zou willen.
Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een and ...
Ik zou als ik jou was van de glazen potjes en de andere verpakking die je wil vullen al eens eentje kopen en tellen hoeveel bonen erin gaan x aantal verpakkingen die je wil in totaal. Normaal bij de doopsuiker zeggen ze hoeveel bonen ongeveer in een verpakking zitten dus op basus daarvan zal je een accurate inschatting kunnen maken 🙈
Ik ga voor de mini plantjes gaan en wegens wij alle twee geen fan zijn van de echte doopsuiker, we eerder voor de smarties / m&m variant zullen gaan. Alsook kaarsje of flesje handzeep
Ik ga voor de mini plantjes gaan en wegens wij alle twee geen fan zijn van ...
Een vriendin had M&M's laten personaliseren, met de naam van de baby, voetafdrukjes, ... ik weet niet of ze daar meer voor moest betalen, maar wel leuk 😊
Ik heb voor het verlof van mijn werk ook flesjes besteld bij temu heb die heel snel geleverd gekregen en ik en mijn collega hebben zelf gemaakte limoncello gemaakt om erin te doen. Wij hebben eerst alles in de vaatwasser gedaan 😂