27 Reacties

3 maanden geleden

Hier is dit ook een twijfel 🤔

3 maanden geleden

Mooie deal voor doopsuiker! Hangt ervan af of je hoofdzakelijk geschenkjes wil met chocolade of ook andere dingen, veel vrienden/familie hebt die op bezoek zullen komen... De meeste mensen voor wie ik doopsuiker voorzie, bestellen tussen de 5 à 10 kg.

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Mooie deal voor doopsuiker! Hangt ervan af of je hoofdzakelijk geschenkjes ...
Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een andere verpakking met suikerbonen, potje met honing, zelf kaarsen maken, iets voor de kindjes (snoepjes) en dan zal het wel genoeg keuze zijn. Dan heb ik 5 verschillende dingen. Wat denk je daarvan?

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een and ...
Dat lijkt me wel goed hoor. Wil ik hier ook ongeveer, de zelfgemaakte kaarsen met naam op. Lolly’s, honing potjes doorzichtige doosjes met snoepjes in. Linnen zakjes. Van alles een beetje willen wij wel 🙈 denk dat wij gewoon niet kunnen kiezen

3 maanden geleden

Wij hebben ze vorige keer bij de ava gekocht. Ik denk dat ze er bij Jan gevers ook verkopen. Is dan wel om zelf in elkaar te steken. Of bij festlab in Tessenderlo. Zij ontwerpen ook geboorte kaartjes als je dat zou willen.

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik had graag idd gewoon standaard glazen potje met suikerbonen, nog een and ...
Ik zou als ik jou was van de glazen potjes en de andere verpakking die je wil vullen al eens eentje kopen en tellen hoeveel bonen erin gaan x aantal verpakkingen die je wil in totaal. Normaal bij de doopsuiker zeggen ze hoeveel bonen ongeveer in een verpakking zitten dus op basus daarvan zal je een accurate inschatting kunnen maken 🙈

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik zou als ik jou was van de glazen potjes en de andere verpakking die je w ...
*basis

3 maanden geleden

Ik ga voor de mini plantjes gaan en wegens wij alle twee geen fan zijn van de echte doopsuiker, we eerder voor de smarties / m&m variant zullen gaan. Alsook kaarsje of flesje handzeep

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik zou als ik jou was van de glazen potjes en de andere verpakking die je w ...
Mijn verpakkingen wil ik graag kopen via Temu. Dus eens dat hier gaat zijn vrees ik dat de actie bij Hobbyland zal voorbij zijn 😰

3 maanden geleden

Reactie op eve06

Ik ga voor de mini plantjes gaan en wegens wij alle twee geen fan zijn van ...
Een vriendin had M&M's laten personaliseren, met de naam van de baby, voetafdrukjes, ... ik weet niet of ze daar meer voor moest betalen, maar wel leuk 😊

3 maanden geleden

Reactie op Fiie

Een vriendin had M&M's laten personaliseren, met de naam van de baby, v ...
Leuk idee

3 maanden geleden

Reactie op eve06

Leuk idee
Ik heb het even opgezocht €79 voor 1,5kg

3 maanden geleden

Hey, Welke Zou je namen van temu? Zou graag zo van die buisjes willen maae bang dat er zo geen grote duipsuikers inpassen

3 maanden geleden

Reactie op lilly222

Hey, Welke Zou je namen van temu? Zou graag zo van die buisjes willen maa ...
Dat moet ik zelf ook nog ontdekken. K zou ze bestellen, en dan eens proberen en als ze goed zijn kan je bijbestellen en anders terugstueen.

3 maanden geleden

Reactie op lilly222

Proefbuisjes? Diameter van 2,5cm lukt, dan zitten ze wat schuin.

3 maanden geleden

Reactie op lilly222

Ik raad temu echt af ! Niet veilig qua privacy etc. Zoek maar eens op 😊

3 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Ja qua voedselveiligheid heb ik er ook mijn twijfels bij na alles wat er al op het nieuws is geweest

3 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ja qua voedselveiligheid heb ik er ook mijn twijfels bij na alles wat er al ...
Goed afwassen he

3 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Helemaal akkoord! Is ook helemaal niet ecologisch, persoonlijk verkies ik om de lokale economie te steunen

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Goed afwassen he
Ik heb voor het verlof van mijn werk ook flesjes besteld bij temu heb die heel snel geleverd gekregen en ik en mijn collega hebben zelf gemaakte limoncello gemaakt om erin te doen. Wij hebben eerst alles in de vaatwasser gedaan 😂