13 Reacties
4 maanden geleden
Kan merken dat je in stress zit, maar wat is afgelopen 5 dagen gebeurd? Waren de echo niet goed,
4 maanden geleden
Die erste echo was goed haart klop alles goed maar nu ben ik bang
4 maanden geleden
Die erste echo was goed haart klop alles goed maar nu ben ik bang
Waar ben je bang voor, als je 2x echo gehad hebt met goed kloppend hartje is niks aan de hand, gewoon rustig blijven en lekker blijven genieten. Stress is zeker slecht. Heb je bloedverlies, heb je krampen,
4 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Als je geen bloedverlies hebt of hevig buikpijn, kan er normaal niks aan de ...
Nee gen bloedverlies maar weel onderug licht pijn en mijn haart klop wel snel 馃ス en di stress is met familli en zoo en nu ben ik bang dat iet gebeurt met mijn baby
4 maanden geleden
Nee gen bloedverlies maar weel onderug licht pijn en mijn haart klop wel ...
Gewoon rustig blijven, bel je verloskundige en vraag of ze wil controleren omdat je helemaal in stress zit, en leg rustig uit aan verloskundige wat aan de hand is. Of gynaecoloog
4 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Gewoon rustig blijven, bel je verloskundige en vraag of ze wil controleren ...
Ja oke danku voor informatie ik hat nocht niet di tweede echo is mandag
4 maanden geleden
Ja oke danku voor informatie ik hat nocht niet di tweede echo is mandag
Dan rustig worden, zo dra je bloedverlies hebt dan blijf je rustig en bel je direct de gynaecoloog. En je kan ook een warme kruik op je buik leggen. Kan zijn dat je de banden voelt in je onderrug. Want die pijn heb je voor of achter, ik heb zelf nu een buikband aangeschaft om me buik beetje te ondersteunen. Ik heb deze pijn die je beschrijft ook, maar komt ik krijg er 2 en kan dan sneller alle kwalen krijgen.
4 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Pijn onderrug is normaal
Hart kan ook sneller kloppen soms (kan ook van str ...
Danku Lola is lieve van u 馃グ馃グ
Ja ik ga positive denk kome goe 馃馃馃
4 maanden geleden
Danku Lola is lieve van u 馃グ馃グ
Ja ik ga positive denk kome goe 馃馃馃
En anders even warme douche/bad nemen niet te heet
4 maanden geleden
Ik ken het hoor. Maar probeer je stress te verminderen. Je kunt activiteiten doen zoals even gaan wandelen of yoga. Sporten helpt altijd tegen stress.
Probeer zoveel mogelijk positief te denken. Ik heb ook op het moment zoveel onzekerheid in mijn leven. Maar ik probeer alles zo te plannen dat ik er geen stress meer van krijg. Alles gebeurt met een reden en de baby is beste zegen dat je hebt gekregen. Plus ik denk altijd zolang ik super ziek voel is alles goed met mijn baby 馃槀.
4 maanden geleden
Reactie op Kunchiek
Ik ken het hoor. Maar probeer je stress te verminderen. Je kunt activiteit ...
ja bedankt, ik zal proberen positief te blijven en ik feliciteer je met je zwangerschap 馃槝馃グ