22 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op roezptoez
12w was uitwendig bij mij. Ik doe meestal een langere tshirt aan just in ca ...
Ik was ook aan het denken iets langer van bovenstuk maar vrees dat ik zoiets liggen heb 🙈 straks eens in de kleerkast duiken. Ik ben al die 12 weken zo gerust geweest in alles maar nu slaat de stress ineens kei hard toe, dankjewel 😊🍀
3 maanden geleden
Reactie op FlamandE
Eerst uitwendig maar het kindje had niet veel zin om mooi stil te liggen du ...
Dit lees ik dus idd wel vaker zeker als het rond de 12w is ... tips qua kledij? 🙈 hoop wel stiekem dat het uitwendig gaat lukken 😊
3 maanden geleden
Ik vind een jurkje altijd heel handig voor inwendige echo's dan is het gwn even onderbroek uitdoen en alles naar boven. Op zich is het ook een goeie oefening om je gêne los te laten, over een paar maanden zal er niet veel meer van overschieten 🙈. Bij mij is het uitwendig wel vlot gelukt.
3 maanden geleden
Een kleedje is altijd handig!
12w is normaal uitwendig.
En als de nekplooi en vorm van het neusje al goed is, mag je al iets geruster zijn...
Maar ik snap dat je bezorgd bent!
3 maanden geleden
Bij mij hebben ze nog inwendig gedaan, omdat ze uitwendig niet alles goed kon zien. Ik had gewoon ern short en t-shirt aan, omdat ik dacht dat het enkel uitwendig zou zijn 🙈😅 gelukkig gaf de gynaecoloog een handdoek om op mij te leggen, zou anders ook want gênant vinden. Misschien is een langer topje ofzo wel handiger dan. Bij enkel inwendig deed ik steeds een kleedje aan.
3 maanden geleden
Reactie op ineke1303
Ik vind een jurkje altijd heel handig voor inwendige echo's dan is het gwn ...
Op zich heb ik geen problemen ermee maar vind het toch aangenamer als ik niet volledig bloot moet liggen 🙈 ik duim hier ook op uitwendig, lijkt me ook veel fijner! Btw mijn vriend komt af met een rok en topje, waarom ben ik hier zelf niet opgekomen 😅
3 maanden geleden
Reactie op GlitterxGirl
Een kleedje is altijd handig!
12w is normaal uitwendig.
En als de nekplooi ...
Ja maar daar heb ik ook best wat schrik voor... stel je voor dat er toch wat verkeerd te zien is op de echo... Maar ik probeer positief te zijn maar heb echt veel stress 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Fiie
Bij mij hebben ze nog inwendig gedaan, omdat ze uitwendig niet alles goed k ...
Ja ik wil me hier op voorhand op voorbereiden 😜 wel lief van de gynaecoloog tis anders ook nogal bloot hé 🙈 en mijn vriend komt net af met een rok en een topje, hoe ik daar zelf nog niet was opgekomen 😅
3 maanden geleden
Eergisteren was de 13 weken echo bij mij uitwendig. De gynaecoloog heeft alles kunnen zien wat ze wilde zien en we hebben ook het hartje voor de eerste keer horen kloppen ❤️
3 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Bij mij was 12w nog inwendig.
Ik had kleedje aan, heel handig.
Als ik op voorhand weet dat het inwendis doe ik ook een kleedje aan, das toch fijner zo daar gaan liggen hé 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Fiie
Hahaa, dat een man daar opkomt en wij niet 🤦🏻♀️😅
Ongelofelijk hé! Verschoot er hier ook echt van dat hij met dat idee af kwam 😅
3 maanden geleden
Reactie op marisje1990
Eergisteren was de 13 weken echo bij mij uitwendig. De gynaecoloog heeft al ...
Oh wauw dan heb je lang moeten wachten! Zalig gevoel hé dag hartje horen 😍 wij hoorden het al op 7weken en dat was zo magisch! Ik kijk er echt naar uit om te zien hoe gegroeid het kleintje is en opnieuw dat hartje te zien en horen 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Vero9219
Mijn 12 weken echo hebben ze eerst uitwendig geprobeerd maar onze kleine me ...
Hoor je toch veel hé 🙈 de kledij keuze is hier alsinds al gemaakt, een rok en een bloesje 😊 gemakkelijk voor zowel uitwendig als inwendig !
3 maanden geleden
Ik heb op de 12w echo een rok aangedaan en een tshirt. Zo kon die ook gemakkelijk af als er toch nog een inwendige echo moest gebeuren. Was bij mij niet nodig 😃. Bij mijn eerste echo had de gynae toen al gezegd dat we een USB stick mochten meedoen voor de echo’s op te zetten en dat we ook gerust mochten filmen.. bij de 12 w echo heeft mijn man niet gefilmd omdat hij zelf ook zodanig aan het kijken was😜. We hebben wel alles op stick meegekregen. Maar volgende echo gaan we toch wel wat proberen filmen, het zijn tenslotte unieke herinneringen 😃