6 Reacties
één maand geleden
Bekkeninstabiliteit?
Ik heb dat en heb last vanvoor aan men lies ( wel beide kanten) en mijn rug ook, die pijn trekt naar beneden langst mijn been.
De kanten wisselen zich af.
Ik ga hier momenteel voor naar de kine
één maand geleden
Hier ook bekkeninstabiliteit. Dit weekend zo erg dat ik ineens niet meer kon stappen (ik stond recht in de keuken en kon ineens mijn linkerbeen niet meer bewegen, had al een paar dagen last aan men heup,been,rug). Gyn dacht ook aan blaasontsteking, labo heeft dit uitgesloten. Echo gehad voor de nieren, dit bleek ook niks te zijn. Uiteindelijk was het zo erg dat ik men rug amper nog kon bewegen. Vandaag eerste sessie kine gehad. Half uur gemasseerd en voel me wel al wat beter. Moet hele zachte en korte beweegsessies houden, maar mag zeker niet forceren.
Misschien toch verder laten nakijken? Is hier ook hoofdzakelijk linkse kant.
één maand geleden
Herken je verhaal en is hier ook bekken instabiliteit met starterspijn (pijn bij start van een beweging), stekende pijnen in de onderbuik en zijkanten buik, rug en heupen.. voornamelijk is dit rechts bij mij en ook vaak plots terwijl ik kuis of de trap doe of kort wandel van de auto naar de deur etc… kine helpt wel maar voornamelijk veel rust nemen als de pijn fel opkomt
één maand geleden
Ik heb vaak pijn onderaan rechts in mijn buik. Meestal als ik langere tijd in dezelfde houding gezeten / gestaan of gelegen heb. Dan moet ik het precies letterlijk terug een beetje los lopen. Soms doet het zoveel pijn dat ik eventjes krom loop omdat het dan minder pijn doet. Binnen de 5min is het wel weer voorbij. De gynaecoloog maakt er geen probleem van. Ze gaf enkel het advies om te slapen met een kussen tussen mijn benen.
één maand geleden
Reactie op ablrr99
Herken je verhaal en is hier ook bekken instabiliteit met starterspijn (pij ...
Gyneacoloog had het proberen uitlokken (bekken instabiliteit) maar dat lukte niet dus dat sloot ze een beetje uit. Maar als ik de verhalen hier lees, lijkt het precies wel op bekken instabiliteit