11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik volg. Vraag me ook af.

茅茅n maand geleden

Heel goede vraag. Ik zit ook met dat probleem (vooral welke tog waarde die periode nodig is), we hebben nu slaapzakken van Jolleinn (zowel gewone 4-seizoenen als inbaker) op onze geboortelijst...

茅茅n maand geleden

Reactie op Evelienvs92

Heel goede vraag. Ik zit ook met dat probleem (vooral welke tog waarde die ...
Voor die periode raden mijn vriendinnen 2 a 2,5 tog aan. Afhankelijk van hoe koud je kamer is natuurlijk. Moeilijk he!

茅茅n maand geleden

Ergopouch zijn heel fijne slaapzakjes :). Wij gebruiken in de winter 2,5tog. Soms met nog een extra dekentje erover. Ergopouch heeft ook zo'n handig overzichtje dat je erbij krijgt over bij welke temperatuur welke slaapzak en pyjama enzo. Als richtlijn natuurlijk, want allebei onze meisjes hadden het liever iets warmer dan wat daarop stond.

茅茅n maand geleden

Heyy, ik ga ook in het zelfde maand bevallen. Voor mij is het ook nog steeds ingewikkeld om een keuze te maken馃槄 maar ik heb deze 0-6 maanden slaapzak met afneembare mouwen TOG 2 van KIABI online besteld. Tis nog niet geleverd ben aan t wachten. Ik volg ook verder de opmerkingen 馃ぉ

茅茅n maand geleden

Deze inbakerdoek vind ik ook heel tof en ook betaalbaar. Maar er staat niet bij hoe je de baby hieronder moet aankleden. Want deze is wel vrij dun van katoen. Dus ik ben aan het twijfelen. Iemand een idee misschien? 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Happymom1414

Heyy, ik ga ook in het zelfde maand bevallen. Voor mij is het ook nog steed ...
Logisch. We zitten met zen allen in een groep binnenin dit forum genaamd 'Geboorteclub Februari 2025'

茅茅n maand geleden

Reactie op Happymom1414

Deze inbakerdoek vind ik ook heel tof en ook betaalbaar. Maar er staat niet ...
Geen goeie ervaring mee. De velcro麓s zijn niet stevig genoeg. Ons zoontje slaagde er keer op keer in om los te geraken. Wat echt niet veilig is.

茅茅n maand geleden

Gaan jullie voor een inbakerslaapzak voor jullie newborb of meteen al normaal slaapzakje voor pasgeborenen ?

茅茅n maand geleden

Reactie op DelphineMG

Gaan jullie voor een inbakerslaapzak voor jullie newborb of meteen al norma ...
Wij hebben allebei. Echt consequent inbakeren hebben wij niet gedaan bij de oudsten.

茅茅n maand geleden

Reactie op DelphineMG

Gaan jullie voor een inbakerslaapzak voor jullie newborb of meteen al norma ...
Ik kreeg de tip van mn vriendinnen met kindjes om niet enkel inbakerdingen te kopen omdat sommige kindjes dit gewoon niet kunnen verdragen. Met de slaapzak van ergopouch kan het allebei dus ik denk dat ik zo eentje ga aanschaffen voor het begin 馃槉