8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb sommige nachten dat vanaf 4 uur wakker ben en dan even aan het woelen en dan val ik terug in slaap maar dan word ik wakker om half 5 of 5 uur en zo gaat dat door tot ongeveer 6 a 7 uur. Maar ik heb dit gelukkig niet elke keer. Dit heb ik eigenlijk echt al vanaf het begin van de zwangerschap. Ik heb IUI gedaan en de nachten erna had ik dit al. Ik ben nu 21 weken en in totaal denk ik dat ik zo'n 10 a 15 nachten heb gehad. Zwangerschapskussen werkt voor mij ook nog nie goe. Ik kan me ook niet comfortabel leggen ermee. Ik lig meestal op men zij maar al meer naar de buikkant. Dit is voor mij heel moeilijk geworden dus ik snap oprecht wat je wilt zeggen van niet comfortabel te liggen. Voorlopig heb ik niet tips om eerlijk te zijn. Buiten misschien uzelf moe maken door een wandeling te maken zodat je makkelijker in slaap valt.

2 maanden geleden

Hier net hetzelfde.. vaak wakker, dorst, naar het toilet, .. Constant iets. Helaas geen tips 😌

2 maanden geleden

Hier ook constant wakker worden. En dan ochtend dood op zijn van het niet goed slapen.. ik probeer het positief in te zien gezien na de bevalling ik wss toch slaap te kort ga krijgen. Kan ik alvast wennen 😅

2 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg sinds een week of twee, nu 21+2. Ik lijk na m'n eerste diepe slaap altijd wakker te worden, maar ik droom ook superfel. Wel vermoeiend 😴. Ik heb het ook vaak heel warm, veel dorst, veel plassen... Ik probeer de laatste tijd toch vroeger te gaan slapen, dan is er een grotere kans dat ik opnieuw inslaap. Maar werkt niet altijd... zwangerschapskussen wou ik nu ook proberen. En mediteren voor het slapengaan, gsm wegleggen...

2 maanden geleden

Bij mij ook hetzelfde ik ga rond 23u slapen en word wakker rond 5-6u smorgens ik lig klaarwakker twee uren lang erna kan ik soms wel terug slapen soms niet is heel vermoeiend. Ik had vandaag 20 weken echo en de vroedkunde zei dat dat heel normaal en een voorproefje is 😅🙈

2 maanden geleden

Helaas geen tips ik kamp hier al weken mee. Ik ben altijd een slechte slaapster geweest maar nu is het verschrikkelijk erg. Ik ga midden in de nacht gaan slapen sta meestal om half twee 🕜 mijn huis te dweilen zelfs nog dat mijn echtgenoot me roept om in bed te gaan liggen. Ik slaap max 5u op een nacht 😢

één maand geleden

Helaas ook geen tips maar je bent zeker niet alleen. Ik word standaard ook elke nacht een paar x wakker. Om 21u al uitgeteld van een dag fulltime werken ... ik ben nu 22 weken zwanger.

één maand geleden

Hier hetzelfde, ik ben nu 19 weken zwanger en slaap al weken slecht. Ik moet verschillende keren opstaan om te gaan plassen 's nachts en kan op een gegeven moment de slaap niet meer vatten, en zoals je zegt, lig ik oncomfortabel en een zwangerschapskussen helpt bij mij totaal niet. Je bent niet alleen ...