8 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb ze van de Hema en zeeman met overslag met lange mouw

7 dagen geleden

In het begin is met overslag het makkelijkste voor jezelf, dus de kleine maat (50-56) proberen we zo veel mogelijk overslag te nemen! Lange en korte mouwen zijn allebei zinvol aangezien ze zelf hun temperatuur nog niet regelen... Ik heb van alle soorten dus al een beetje :)

7 dagen geleden

Wij hadden bij ons eerste kindje met overslag en lange mouwen. Hij is half maart geboren. Onze pyjama´s met voetjes waren met zoveel mogelijk drukknopen. Wij vonden dat handiger, dan hoef je ze niet telkens helemaal uit te kleden als de luier verschoond moet worden.
Ik vond overslag zo vervelend dat ik uiteindelijk zonder heb gedaan. En daar was ik zeer tevreden over, nu onze twee jongens komen krijgen ook zonder omslag.

7 dagen geleden

Bamboe meegroeirompers van de HEMA met overslag! Super tevreden over bij onze eerste, ga ze bij nummer twee weer gebruiken.

7 dagen geleden

Hier ook enkel overslag. Ook lange en korte mouwtjes zoals voorgaande reacties omwille van temperatuursregeling

7 dagen geleden

Ik had van zeeman en primark overslag rompertjes gekocht maat 50-56. Maar ik heb nog aantal stuks nodig. Mijn voorkeur is zowel kort en lange mouwen.

6 dagen geleden

Ik heb beide en eigenlijk geen voorkeur. Hangt er vanaf wat voor kledij ik die dag aan doe.