11 Reacties

3 maanden geleden

Ja zelfde. Ik moet 'smorgens en 's avonds nemen.

3 maanden geleden

Hoezo komt dit bij jullie uit de nipt test? Op het documentje dat ik gekregen heb met de resultaten van de nipt staat enkel chromosoom 21, 18 en 13

3 maanden geleden

ja hier ook ik ben gekend met extreem hoge bd.

3 maanden geleden

Hier ook in de avond asaflow nemen 160mg, bloeddruk rond de 16/...

3 maanden geleden

Ik neem deze al bijna een week inmiddels omdat ik hiervoor specifiek een bloedonderzoek heb moeten laten doen omdat ik tijdens mijn eerste zwangerschap hier ook mee te maken heb gehad. Ik mag ze eender wanneer nemen van de gynaecoloog

3 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Hoezo komt dit bij jullie uit de nipt test? Op het documentje dat ik gekreg ...
Sommige krijgen een uitgebreidere optie voor nipt. Wij konden kiezen voor algemene bv ook al getest op chromosoomafwijking voor de voortplanting van ons kindje. Dit zijn allemaal opties die we konden kiezen

3 maanden geleden

Dat komt niet uit de nipt test. Das een aparte test. Kan wel tegelijk met nipt een andere proefbuis bloed gevuld worden 😊

3 maanden geleden

Reactie op yasd

Dat komt niet uit de nipt test. Das een aparte test. Kan wel tegelijk met n ...
Dan hebben ze mij voor de gek gehouden. Er werd maar 1 buisje afgetapt voor de nipt. Ik had nochtans een uitgebreide test gevraagd.

3 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Dan hebben ze mij voor de gek gehouden. Er werd maar 1 buisje afgetapt voor ...
Uitgebreide nipt is met hetzelfde buisje. Die pre eclampsie test is apart. Dat ging bij mij ook naar ander ziekenhuis om te verwerken

3 maanden geleden

Reactie op yasd

Uitgebreide nipt is met hetzelfde buisje. Die pre eclampsie test is apart. ...
Er werden 2 buisjes afgetapt. 1 voor het plaatselijke labo om mijn schildklier te controleren en 1 dat naar Leuven ging voor de nipt. Van Leuven heb ik enkel een berichtje gekregen over het geslacht en 3 soorten chromosomen.

3 maanden geleden

Hier ook, asaflow 160mg nemen elke ochtend tot 36 weken. Had een verhoogd risico