4 Reacties
4 maanden geleden
Progebel is net als utrogestan (vaginale capsules) en inprosub (spuitjes) progesteron.
Ik neem de 2 laatste sinds mijn eisprong (terugplaatsing cryo embryo in natuurlijke cyclus met ondersteuning van progesteron)
Het zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies in stand gehouden wordt en ondersteunt de zwangerschap.
Er zijn heel veel dames die progesteron moeten gebruiken in hun eerste trimester. (Al kan het ook voorgeschreven worden en nut hebben in het 2de en 3de trimester)
In jou geval vermoed ik dat het gegeven wordt om op veilig te spelen. Baat het niet dan schaad het niet.
Je kan er niets verkeerd mee doen. En het heeft al vele vrouwen geholpen een zwangerschap uit te kunnen dragen. (Te laag progesteron kan miskraam veroorzaken)
4 maanden geleden
Reactie op miloli
Progebel is net als utrogestan (vaginale capsules) en inprosub (spuitjes) ...
Ja k denk idd dat het is om op veilig te spelen, want ze zei ook dat ze dit ging voorschrijven, om miskraam te vermijden door de krampen in mijn onderbuik, omdat dit wel een miskraam zou kunnen opwekken alsk hier ''niet achter keek'' en brengt ook de baarmoeder rust zei ze dusja moet t nemen tot mn volgende consultatie, deze is binnen 2weken. En net de dag voor mn consultatie zal de doos uit zijn haha 馃槄