Ik heb mijn eerste echo gehad op 21 juni (8+4) en de tweede zal op 22 juli zijn. Vond het te lang duren haha en al hoewel ik wel symptomen heb, heb ik ook dagen dat ik denk hmm zit er wel echt een baby'tje in mij? Dus heb gisteren een pretecho gedaan. Was super leuk om te zien, de baby zwaaide ook. Fijne is dat ik in totaal 60 foto's en filmpjes heb gekregen. Ben ook veel geruster nu, er kan altijd wel wat gebeuren.. maar was een mooi moment.
Heyy ja natuurlijk, bij Precho in Brecht ( Belgi毛). Heb 49 euro betaald, duurt zo een 15 min. En heb 60 echo's en wat filmpjes gekregen van de baby achterop per mail gekregen.
Vanaf 24 en tot 32 weken kan je 3d/4d + 6d echo laten doen, dan kan je ook zien hoe de baby eruit ziet. Dat wil ik echt graag doen, dat beeld ziet er zo mooi uit! 馃ス voorbeeldje van op de website.
Dit is inderdaad prachtig om te laten doen. Super mooie ervaring om te koes ...
Ja echt! Bij mijn eerste heb ik niet veel extra's kunnen doen omdat het toen corona was. Dus vind dat nu wel extra leuk, en als ik wat verder in de zwangerschap ben mag ik haar ook meenemen tijdens zo een pretecho. Dan zal ze het ook wat beter begrijpen denk ik, als de baby wat groter is.
Heerlijk wat een mooi moment! Natuurlijk dat je ongerust bent, ik had het ook bij m鈥檔 eerste en 3x pretecho laten doen. 馃檲
Zo fijn om je kleintje terug te zien h茅, je hebt helemaal gelijk. Geniet ervan 馃グ