9 Reacties

5 maanden geleden

Eentje zal wel geen kwaad kunnen... 🙈 Ik heb nog preparé gegeten en een energiedrank gedronken als ik 4w was... wist toen wel nog niet dat ik zwanger was... 🤷🏻‍♀️
Nee hoor, kan een keer gebeuren dat je per ongeluk iets verkeerd op eet. Ik heb dat bij de oudste gehad ik raakte helemaal in paniek, en toen werd mij al gezegd. Als 1x gebeurd is niks aan de hand je let er dan wel iets beter op.

Reactie op HopefullyMommy2025!

Dan weet je voor de volgende keer dat die die niet meer moet pakken.

5 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Dan weet je voor de volgende keer dat die die niet meer moet pakken.
Ik ga geen praline meer pakken zonder te weten wat er inzit kreeg het ineens warm en had stress…

Ik ga geen praline meer pakken zonder te weten wat er inzit kreeg het ineen ...
Dat herken ik inderdaad.

5 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Dat herken ik inderdaad.
Dus het kan geen kwaad hé ;) ik voel me echt al schuldig

Dus het kan geen kwaad hé ;) ik voel me echt al schuldig
Nee hoor. Je weet nu dat je dat niet meer kan nemen. Dan pak je het niet meer zo snel, en kan altijd aan de mensen vragen of ze weten wat er in zit. En als ze niet weten weet je direct dat moet ik niet nemen. Ik was tegen het einde van de zwangerschap, moest nog 2 weken, toen ik het nam. Dus helemaal in paniek geraakt maar zijn meer mama’s die per ongeluk in neemt. Voor ik iets in neem dan kijk ik op ZwangerHap of dat kan

5 maanden geleden

Nee hoor. Geen zorgen in maken. De concentratie drank in zo'n praline is echt te verwaarlozen. Gewoon een ander kiezen volgende keer 😉. Ik kreeg vandaag een virgin. Mojito maar toen ik een slokje nam voelde ik de alcohol. Bleek dat ik per ongeluk het verkeerde glas had gekregen. Zulke kleine hoeveelheden kunnen echt geen kwaad. Zwanger van 4de kindje trouwens.