Lieve mama’s
Zijn er nog mama’s die al platte rust moeten nemen ? Ik ben de 3 maanden gepasseerd
En had maandag bloedverlies, dinsdag helemaal niets. Woensdag een klein beetje donderdag terug niets en vrijdag en gisteren super veel. Ik ben gisteren naar Spoed geweest en daar werd ik nauwelijks geholpen 2uren later werd ik nog niet geholpen waardoor ik naar verloskundige belden en die mij direct lieten helpen door de gynaecologen van wacht. Ik heb een bloed vaatje dat gesprongen is waardoor het bloed verlies en moet nu volledige platte rust nemen omdat ze bang is dat het groter wordt. Ze vond het nu al groot en ze was ook heel eerlijk dat er wel kans is dat ik het kindje als nog kan verliezen als het niet goed geneest. Mijn baarmoeder heeft natuurlijk wel al tamelijk afgezien want ik ben in 2018 geopereerd aan baarmoederhalskanker, en nu oktober en december nog maar geopereerd aan schaamlip kanker. Maar deze behandelingen liggen nu stil door de zwangerschap natuurlijk. Ikzelf kan moeilijk stil zitten of niets doen en verveel mij dan ook enorm.
Foto van de echo