5 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu 14 weken en 6 dagen zwanger. Ik moet ook platte rust nemen. Al eigenlijk al een paar weken. Mijn placenta ligt nogal aan de uitgang van de baarmoeder waardoor ik makkelijk bloedingen krijg. Op dit moment enkel bruinverlies maar heb momenten gehad dat een maandverband overnight zeg maar niets hielp. Ik ververste het en ik stond op om mijn handen te wassen en heel men maandverband was al vol. Twas echt een stortvloed eigenlijk. Ik mag niet meer gaan wandelen, zwemmen , in bad gaan,... Echt platte rust nemen. Alles valt een beetje op men man terecht qua huishouden en zorg voor mij. Met het baby'tje blijft alles goed

3 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Ik ben nu 14 weken en 6 dagen zwanger. Ik moet ook platte rust nemen. Al ei ...
Pff hier niet hetzelfde. Mijn vriend zit nu in het buitenland voor het werk. Dus alles valt mij wel zwaar nu maar mijn moeder komt dagelijks langs om iets in het huishouden te doen. Verschrikkelijk die platte rust maar alles voor de baby

3 maanden geleden

ik ook onwillige van extreem hoge bd en eiwitten in de urine (ik was hiervoor al gekend met hoge bd)ik brn 13 w+2

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Pff hier niet hetzelfde. Mijn vriend zit nu in het buitenland voor het werk ...
Ohh das minder! Lijkt me idd echt heel lastig ! Ik voel me kapot schuldig tegenover men man dat alles op hem valt etc. Ben blij dat je moeder elke dag eventjes langskomt

3 maanden geleden

Reactie op yasmine ☺️

ik ook onwillige van extreem hoge bd en eiwitten in de urine (ik was hiervo ...
Het valt wel zwaar hè zo vroeg platte rust te moeten aannemen? Ik mag straks terug naar de gynaecoloog. Hopelijk geneest het goed mijn bloed vaatje dat is gesprongen