41 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Met de baby zelf was het altijd goed. De bloeding bevond zich altijd buiten ...
Ohh ben zo blij dat te horen dat jullie ok zijn. Is echt verschieten he zo een bloedingen. Dankje voor je berichtjes. Doet deugt om te horen dat er toch hoop is.🙏👌

23 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Ohh ben zo blij dat te horen dat jullie ok zijn. Is echt verschieten he zo ...
Ik duim voor jullie 🤞🏼❤️‍🩹

22 dagen geleden

Hoe gaat het daar ?

22 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Hoe gaat het daar ?
Hey, nog steeds in het ziekenhuis, gisteren heel de dag geen bloedingen, dan vandaag ineens wel, alles is afwachten, als er teveel bloedverlies is dan spoed keizersnede, hopelijk met veel rust kan ik haar langer in mn buikje houden, Ik heb echt het gevoel dat de natuur het allemaal overneemt , die onwetendheid is echt zwaar

22 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Hey, nog steeds in het ziekenhuis, gisteren heel de dag geen bloedingen, ...
Oh ik hoop oprecht dat ze toch wat langer bij je blijft in je buikje. Keep us updated! Ik denk aan je !

22 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Oh ik hoop oprecht dat ze toch wat langer bij je blijft in je buikje. Keep ...
Dankje♥️ je bent echt superlief, Ik hou je zeker op de hoogte

22 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Dankje♥️ je bent echt superlief, Ik hou je zeker op de hoogte
Ik denk ook aan je! 🤍 alles komt goed 🙏🏼

22 dagen geleden

Reactie op Helin B

Ik denk ook aan je! 🤍 alles komt goed 🙏🏼
Ooh al die steun doet zoveel deugt♥️ dankje

22 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Ooh al die steun doet zoveel deugt♥️ dankje
Kan je u wat bezig houden?

22 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Kan je u wat bezig houden?
Ja ik probeer wa series te kijken enz, en mn kids komen ook langs en mn zus, de dokters komen ook vaak checken, en vooral veel proberen rusten

22 dagen geleden

Oh ik duim hier ook hard mee dat je kleintje zo lang mogelijk nog wat blijft zitten 🍀 lijkt me enorm pittig die onzekerheid... veel moed!

22 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Oh ik duim hier ook hard mee dat je kleintje zo lang mogelijk nog wat blijf ...
Ja is idd echt allemaal ineens ook zo gebeurd, er was niets aan de hand en ineens die lage placenta en bloedingen terwijl ik in mn 6 maanden nooit een bloeding ofzo had gehad, Ik vecht hard en mn klein meisje ook dat ze nog warmkes veilig in haar huisje blijft vanbinnen 🥰, hoe gaat het met jullie zwangerschap?

22 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Ja is idd echt allemaal ineens ook zo gebeurd, er was niets aan de hand en ...
Heftig zeg! Had je al van in t begin een lage placenta? Want ik hoorde van mijn gynaecoloog dat die normaal niet van plaats veranderd... En mooi gezegd, nog even in dat warme huisje blijven 💕 hier gaat alles wel goed, nu 22w3d 😊

22 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Heftig zeg! Had je al van in t begin een lage placenta? Want ik hoorde van ...
Wel, nog geen 2 weken geleden had ik een afspraak voor een echo, alles zat perfect, placenta lag achteraan , alles mooi dicht, en dan ineens eergisteren bloeding, meteen naar spoed en mn gynecoloog zag toen dat mijn placenta ineens vooraan ligt en laag, waardoor ik bloedingen heb, dus ja idd heel raar zo ineens ..

22 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Wel, nog geen 2 weken geleden had ik een afspraak voor een echo, alles zat ...
Dat is dan idd enorm verschieten! Maar je bent daar in goede handen en je kan maar doen wat je moet doen, even lastig lijkt me, maar met de nodige rust komt dat in orde 🍀 jij hebt alsinds al je uiterste best gedaan door een warm nestje te voorzien 💕

22 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Dat is dan idd enorm verschieten! Maar je bent daar in goede handen en je k ...
Dankje voor al je lieve steun. 🥰

21 dagen geleden

Hoe gaat het daar ondertussen?

21 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Hoe gaat het daar ondertussen?
Ik mocht vandaag naar huis, maar als ik terug bloedverlies zou hebben moet ik teruggaan, ik moet weken platte rust hebben en vind het beetje moeilijk om stil te zitten🤭maar ik doe echt mijn best.

21 dagen geleden

Reactie op mylittleangel

Ik mocht vandaag naar huis, maar als ik terug bloedverlies zou hebben moet ...
Ohh wat fijn om te horen !! Die platte rust is zeker moeilijk om vol te houden maar is echt super belangrijk. Alleen zo ben ik ervan af geraakt. Hopelijk gaat het nu alleen maar beter !

21 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Ohh wat fijn om te horen !! Die platte rust is zeker moeilijk om vol te ho ...
Dankje ♥️