11 Reacties

Voel jij je kleine al? Want bij mij had ik gekneusde ribben door de schop van me dochter toen. Als ze nog 1 trap had gegeven was het gebroken geweest.

één maand geleden

Ik heb dit ook. Kine gaf aan dat mijn middenrif en bijgevolg ook ribben zo overspannen is dat de pijn daarvan komt.

één maand geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Voel jij je kleine al? Want bij mij had ik gekneusde ribben door de schop v ...
Ja ik voel de kleine al maar heel lichtjes

één maand geleden

Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Ik denk idd gwn doordat alles binnenin aan het verschuiven is dat er een vervelende druk ontstaan. Heb het ook voornamelijk bij zitten en meer bepaald wanneer ik niet netjes rechtop zitw

één maand geleden

Reactie op LieselotteK

Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Ik denk idd gwn doordat alles binnenin ...
Ik hoop dat deze pijn niet blijft tot de bevalling :(

één maand geleden

Reactie op Pink Flowers

Ik hoop dat deze pijn niet blijft tot de bevalling :(
Ik vrees ervoor 🙈

één maand geleden

Hier ook paar dagen last van gehad. Kine zei inderdaad dat de pijn kwam van mijn middenrif - je kan er enkele oefeningen voordoen zodat deze pijn beter is (of helemaal weg zelfs).

één maand geleden

Er komt inderdaad wat meer druk op je middenrif en je gaat wat oppervlakkiger ademen door al die verschuivingen binnenin maar vooral goed en bewust doorademen vanuit je buik en wat warmte erop kan echt al wonderen doen. Mij hielp het alvast wel

één maand geleden

Reactie op Saar1997

Hier ook paar dagen last van gehad. Kine zei inderdaad dat de pijn kwam van ...
Heb je voorbeelden van oefeningen? 😊

één maand geleden

Ik heb dit ook al even, vooral als ik op mijn zij lig...

één maand geleden

Reactie op JnMc1992

Ik heb dit ook al even, vooral als ik op mijn zij lig...
Ik heb het door de dag ook, vooral tijdens het werken door constant te zitten aan mijn bureau