7 Reacties
één maand geleden
Misschien eens vragen aan de gynaecoloog, die kan dan na kijken, lijkt bijna op een blaasontsteking. Want die kunnen ook ene moment zeer doen en andere moment denk je oh heb me verbeeld, en inderdaad door te weinig dring kan dit ook, en dat je toch iets te lang ophoud. Ik heb dit ook als ik te lang niet naar de wc ben geweest, we zijn even lang zwanger. Maar als ik te weinig drink komt de pijn ook.
één maand geleden
Ik had hetzelfde. Antibiotica gekregen voor blaasontsteking (want ze vonden wel bacterien, al dan niet toevallig), maar ik heb nog steeds dat gevoel... misschien dan toch "normaal"...
één maand geleden
Reactie op Evelienvs92
Ik had hetzelfde. Antibiotica gekregen voor blaasontsteking (want ze vonden ...
Ik heb dit toch wel even en bij elke controle bij de gynaecoloog moet ik een plasje meenemen dus dan zouden ze al wel iets moeten gezien hebben niet?
één maand geleden
Reactie op Marie-Line22
Ik heb dit toch wel even en bij elke controle bij de gynaecoloog moet ik ee ...
Denk niet, schiet me niet neer als ik fout ben, dat het iets heel ernstig is. Ik heb dit ook een lange tijd gehad. Steken nadat ik een wc-bezoek heb gehad. Soms waren ze echt heftig en had ik moeite met stappen erna. Na een tijd gingen ze wel weg. Heb ook altijd moeten plassen in een potje en alles was oké.
één maand geleden
Reactie op katco
Pijn in de schaamstreek klinkt voor mij als bekkenpijn.
Je zou de huisarts ...
Mijn urine word bij elke afspraak gecontroleerd. Mijn laatste urine check was 20 september en heb deze klachten al wat langer zeg maar. Alleen is het nu iets heftiger en ben ik me vragen beginnen stellen.