12 Reacties

4 maanden geleden

Ikzelf ben nog niet zo ver en heb er dus nog geen last van. Maar ik denk wel dat het normaal is. Misschien eens bespreken met een vroedvrouw? Misschien dat bepaalde oefeningen kunnen helpen om de rugspieren sterker te maken, maar ik zou dat eerst navragen. Succes 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ikzelf ben nog niet zo ver en heb er dus nog geen last van. Maar ik denk we ...
Dankje ❤️❤️

4 maanden geleden

Ja heb er na een inspanning ook erge last van. Komt door je gewrichten die weker worden en dus meer bewegen.

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ja heb er na een inspanning ook erge last van. Komt door je gewrichten die ...
Ik doe niet zo veel, mag niet meer werken. Maar merk het idd bij huishoudelijke taken of bv nadat ik in de winkel ben geweest.

4 maanden geleden

Hier ook enorm veel last van.. weet niet of ik nog zo lang kan blijven doorgaan op mn job😞

4 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Hier ook enorm veel last van.. weet niet of ik nog zo lang kan blijven door ...
Ocharme :( watvoor job doe je?

4 maanden geleden

Ik doe kine en merk ook dat er extra moet op ingezet worden.

4 maanden geleden

Reactie op Pippaa

Ocharme :( watvoor job doe je?
Werk in de supermarkt.. niet echt mogelijkheid om aan de kassa te zitten..

4 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Werk in de supermarkt.. niet echt mogelijkheid om aan de kassa te zitten..
Oh Hoezo niet? :(

4 maanden geleden

Reactie op Pippaa

Oh Hoezo niet? :(
We hebben 2 vaste kassa’s die ook ouder zijn en zelf sukkelen met enkele dingen waardoor ze dus niet in de winkel kunnen staan. Ik kan wel 3de kassa zijn maar die is ook nooit continue open waardoor ik nog superveel in de winkel sta.. eigenlijk amper kassa en nog veel camion moet mee inladen

4 maanden geleden

Reactie op Sb1998

We hebben 2 vaste kassa’s die ook ouder zijn en zelf sukkelen met enkele di ...
Oh k snap je volledig! K werk ook in een supermarkt en heb alle voedingrayons dat'k 2x/week volledige camion moet insteken en de rest is levelen en stock bekijken wel 2x/week wel smorgens kassa... Maar mn gynecologe zei mij dat dit ging geen kwaad kon voorlopig omdat de baby nog goed beschermd zit.

4 maanden geleden

Reactie op xJessV

Oh k snap je volledig! K werk ook in een supermarkt en heb alle voedingrayo ...
Herken dit en denk ook niet dat het echt kwaad kan maar momenteel gewoon heel veel lage rug klachten. Zeker met bukken en tillen