23 Reacties

Je hebt langer verlof hè? Je bent veel ste snel gaan werken. Je moet wel goed herstellen.
Dit is bij jullie in België

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Je hebt langer verlof hè? Je bent veel ste snel gaan werken. Je moet wel go ...
Ik weet dat ik sowieso sukkel met men bekken na een ongeval vroeger. Ze gingen mri en rugschool starten maar door de zwangerschap hebben ze dit geannuleerd. Wat mij wel logisch leek. Voor mijn vakantie had ik nog geen lasten maar nu na 2 dagen werken ervaar ik wel pijn op verschillende plekke . Weet niet echt goed wat te doen er mee.. over 2 weken heb ik een echo.. best wachten tot dan? Verlof was gewoon grote vakantie. Geen ziekte.

3 maanden geleden

Dit is bij jullie in België
Ah oeps ik moet het verkeerd geschreven hebben. Ben nog maar 11 weken zwanger 😄

Reactie op Mags7

Ah oeps ik moet het verkeerd geschreven hebben. Ben nog maar 11 weken zwang ...
Ik las het verkeerd, heb jij een briefje van verloskundige/ gynaecoloog gekregen toen je voor de echo ging

3 maanden geleden

Ik las het verkeerd, heb jij een briefje van verloskundige/ gynaecoloog gek ...
Op 8 weken enkel een brief met de bevestiging van de zwangerschap. De 12 weken echo is 21 augustus dus nog 2 weken wachten

Reactie op Mags7

Op 8 weken enkel een brief met de bevestiging van de zwangerschap. De 12 we ...
Die briefje staat daar je uitgerekend datum op? Want die kan je aan je baas geven, zodat die rekening kan houden. Als het niet meer lukt, of klachten krijgt. Zodat hij/zij alternatief werk kan vinden voor je.

3 maanden geleden

Die briefje staat daar je uitgerekend datum op? Want die kan je aan je baas ...
Ik werk in de zorgsector. Afdeling voor mensen met jongdementie. Er werd geen alternatief werk besproken toen. Ik heb er natuurlijk nu nog niets van gezegd dat ik last heb aangezien ik nog maar 2 dagen terug aan het werk ben 😅

Reactie op Mags7

Ik werk in de zorgsector. Afdeling voor mensen met jongdementie. Er werd ge ...
Zou toch wel doen, maar jongdenmentie? Denmentie komt toch bij oudere mensen voor

3 maanden geleden

Zou toch wel doen, maar jongdenmentie? Denmentie komt toch bij oudere mense ...
Komt nu meer en meer in de aandacht en media 😊 is dementie vastgesteld onder de leeftijd van 65 jaar

Reactie op Mags7

Komt nu meer en meer in de aandacht en media 😊 is dementie vastgesteld ond ...
😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫ik bij bijna 41. Wat zou dat dan moeilijk zijn voor de familie/vrienden zijn

3 maanden geleden

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫ik bij bijna 41. Wat zou dat dan moeilijk zijn voor de ...
Gek he. Na al die tijd in leefgroep te werken komt het nog steeds hard binnen wat de ziekte met mensen doet 😕

Reactie op Mags7

Gek he. Na al die tijd in leefgroep te werken komt het nog steeds hard binn ...
Inderdaad, ik mag in de zorg werken, maar heb zorghulp 1. Nú uitzoeken wat het is in België, of ik ga me richten op fotografie

3 maanden geleden

Vrees voor bekkeninstabiliteit. Heb er ook last van. Na een inspanning erg veel pijn in mijn bil, stuit en onderrug. Stekende pijnen die erger worden bij bewegen. Enkel rusten helpt dan, maar nadien is het weer erger. Na een nachtje slapen is het bij mij weer over.

3 maanden geleden

Inderdaad, ik mag in de zorg werken, maar heb zorghulp 1. Nú uitzoeken wat ...
Oh geen idee wat dat voor België inhoud. Succes met je zoektocht alvast!

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Vrees voor bekkeninstabiliteit. Heb er ook last van. Na een inspanning erg ...
Ja als ik dr google raadpleeg klinkt het idd zo.. heb jij er iets specifieks voor gedaan al? Kine, vermeld bij een echo,....? Of probeer je het voorlopig ook zelf beetje te managen na de werkdag?

3 maanden geleden

Reactie op Mags7

Ja als ik dr google raadpleeg klinkt het idd zo.. heb jij er iets specifiek ...
Ik heb het al gemeld aan de gyneacoloog en ze zegt dat we het een beetje in het oog moeten houden. Ik ben momenteel niet aan het werk omdat ik op moederschapsbescherming ben gezet voor risico's op het werk. Maar als ik poets thuis heb ik al last.

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik heb het al gemeld aan de gyneacoloog en ze zegt dat we het een beetje in ...
Ga het over 2 weken dan ook eens vermelden en dan zien we wel. Ook een job in de sociale sector?

3 maanden geleden

Reactie op Mags7

Ga het over 2 weken dan ook eens vermelden en dan zien we wel. Ook een job ...
Nee job in het onderwijs, met kinderen met gedragsstoornissen en risico CMV.

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Nee job in het onderwijs, met kinderen met gedragsstoornissen en risico CMV ...
Ah ja dat verklaart 😁 Is maar best zo!