23 Reacties
3 maanden geleden
Je hebt langer verlof hè? Je bent veel ste snel gaan werken. Je moet wel goed herstellen.
3 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Je hebt langer verlof hè? Je bent veel ste snel gaan werken. Je moet wel go ...
Ik weet dat ik sowieso sukkel met men bekken na een ongeval vroeger. Ze gingen mri en rugschool starten maar door de zwangerschap hebben ze dit geannuleerd. Wat mij wel logisch leek. Voor mijn vakantie had ik nog geen lasten maar nu na 2 dagen werken ervaar ik wel pijn op verschillende plekke . Weet niet echt goed wat te doen er mee.. over 2 weken heb ik een echo.. best wachten tot dan? Verlof was gewoon grote vakantie. Geen ziekte.
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Ah oeps ik moet het verkeerd geschreven hebben. Ben nog maar 11 weken zwang ...
Ik las het verkeerd, heb jij een briefje van verloskundige/ gynaecoloog gekregen toen je voor de echo ging
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Op 8 weken enkel een brief met de bevestiging van de zwangerschap. De 12 we ...
Die briefje staat daar je uitgerekend datum op? Want die kan je aan je baas geven, zodat die rekening kan houden. Als het niet meer lukt, of klachten krijgt. Zodat hij/zij alternatief werk kan vinden voor je.
3 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Die briefje staat daar je uitgerekend datum op? Want die kan je aan je baas ...
Ik werk in de zorgsector. Afdeling voor mensen met jongdementie. Er werd geen alternatief werk besproken toen. Ik heb er natuurlijk nu nog niets van gezegd dat ik last heb aangezien ik nog maar 2 dagen terug aan het werk ben 😅
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Ik werk in de zorgsector. Afdeling voor mensen met jongdementie. Er werd ge ...
Zou toch wel doen, maar jongdenmentie? Denmentie komt toch bij oudere mensen voor
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Komt nu meer en meer in de aandacht en media 😊 is dementie vastgesteld ond ...
😵💫😵💫😵💫😵💫ik bij bijna 41. Wat zou dat dan moeilijk zijn voor de familie/vrienden zijn
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Gek he. Na al die tijd in leefgroep te werken komt het nog steeds hard binn ...
Inderdaad, ik mag in de zorg werken, maar heb zorghulp 1. Nú uitzoeken wat het is in België, of ik ga me richten op fotografie
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Vrees voor bekkeninstabiliteit. Heb er ook last van. Na een inspanning erg ...
Ja als ik dr google raadpleeg klinkt het idd zo.. heb jij er iets specifieks voor gedaan al? Kine, vermeld bij een echo,....?
Of probeer je het voorlopig ook zelf beetje te managen na de werkdag?
3 maanden geleden
Reactie op Mags7
Ja als ik dr google raadpleeg klinkt het idd zo.. heb jij er iets specifiek ...
Ik heb het al gemeld aan de gyneacoloog en ze zegt dat we het een beetje in het oog moeten houden. Ik ben momenteel niet aan het werk omdat ik op moederschapsbescherming ben gezet voor risico's op het werk. Maar als ik poets thuis heb ik al last.