5 Reacties
2 maanden geleden
Hoe ver ben je? Ik heb dit als ik te lang op een zei gelegen heb, en op me rug wil gaan liggen. Dan heb ik onwijs last van mijn buik.
2 maanden geleden
Reactie op lilly222
Heb ik ook bij het opstaan.. Zo erg dat ik het met moeite kon uithouden en ...
Ik heb geen banden pijn maar ken je pijn wel. Bij mij komt omdat me baarmoeder snel groeit omdat ik twee kleintjes draag. Maar gebruik wel overdag een buikband om de pijn te verlichten, of lekker in een zwembad zitten. Misschien dat je een fysiotherapeut kan vragen om te helpen bij de oefeningen voor de pijn
2 maanden geleden
Ik weet niet of je dit al doet en of dit met je pijn te maken heeft maar mijn vroedvrouw vertelde mij dat ik niet zoals anders mag opstaan. Eerst op mijn zij draaien, dan eerst met bene uit bed en dan de rest van het lichaam om zo ook je buikspieren te ontlasten. Ik merk wel een duidelijk verschil als ik het op die manier doe! Niet dat ik heel veel pijn aan mijn buik heb maar moest hier wel aan denken bij je verhaal zeker omdat het bij opstaan is 😊
2 maanden geleden
Dit heb ik ook gisteren en vandaag. Ik dacht dat het te maken heeft met het feit dat ik nog niet was gaan plassen. Het duurt niet lang maar doet wel stevig zeer. Deze ochtend was het echt rondom de maag en een beetje lager en gisteren was het echt eerder de onderbuik en buik zelf. Ik ben 21 weken ver vandaag