5 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook diagnose PCOS... Al een jaar gestopt met de pil, gingen nu met ovulatie inductie starten maar paar weken geleden had ik geheel onverwacht een positieve test in m'n handen. In probeer me niet veel zorgen te maken... 🤷🏻‍♀️

5 maanden geleden

Ik heb ook PCOS. Na een fertiliteitstraject zwanger geworden. Mijn eerste zwangerschap en bevalling zijn zonder problemen verlopen. Nu zwanger van ons tweede kindje, hopelijk gaat dit net zo vlot.

5 maanden geleden

Ik heb ook PCOS en heb deze ochtend mijn aller eerste positieve test in handen gehad. Ben wel wat angstig wat en hoe het nu verder moet. Ook bang om iets verkeerd te doen ofzo... ik denk zo positief mogelijk blijven denken zodat je mentaal sterker staat.

4 maanden geleden

Hier ook een heel drastische vorm van PCOS, maar ondertussen 7w + 5d en eergisteren het hartje horen kloppen. Genoeg afleiding is de boodschap… Uiteindelijk hebben er ons al zo veel voor gedaan bij wie het gelukt is zonder problemen denk ik dan, dus gewoon vertrouwen op wat een vrouwenlichaam wel niet kan! 🥰 en een beetje genieten van het fantastische nieuws natuurlijk 🤭

4 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde traject doorlopen, zelfs de periode klopt. Ik ben nu vijf weken zwanger van ons eerste kindje. Heel spannend allemaal!