4 Reacties

vor 4 Monaten

Ik kon ook niks binnenhouden en heb toen navalit voorgeschreven gekregen. Ben nog steeds vaak misselijk maar ik eet al met meer goesting en houd het ook allemaal binnen. Als je het nog niet neemt raad ik het zeker aan tegen misselijkheid

vor 4 Monaten

Ja hier ook😭

vor 4 Monaten

ik neem antimetil in wanneer ik misselijk ben ( mag niet alles van medicatie innemen wegens allergie) maar ik ben eigenlijk echt niet vaak misselijk.. ik kan eigenlijk hele dag dooreten zonder problemen maar eenmaal ik pasta eet heb ik het terug zitten, ik voel mij dan ook niet misselijk, het ligt er gewoon in een keer terug uit..🤣het is een verschil moet ik zeggen tegenover mijn eerste.. daar kon ik alles eten, enige van geur wat ik niet kon verdragen was pitta dus ik at het ook niet meer maar nu ik ben zo'n pasta lief hebber.. ik zou dat alle dagen kunnen eten zal nu jammer genoeg heeel wat minder zijn komende maanden :/

vor 4 Monaten

Ons eten bestaat voornamelijk uit rijst dus daar heb ik geen last van van. Maar pasta... ik ben dol op pasta. Ik wil vandaag ook pasta gaan maken. Maar ik weet dat wanneer ik het eet dat ik er niet veel van kan eten. Ik heb ook last van misselijkheid en soms braken. Maar ik geef nooit mijn eten over. Juist als ik misselijk ben moet ik gaan eten zodat ik kalmeer. Maar na eten van pasta voel ik me volgende dag echt behoorlijk misselijk.