13 Reacties
één maand geleden
Hier ook een heel actieve baby!! Eerste schopjes gevoeld op bijna 20 weken en afhankelijk van hoe ze ligt kan mijn vriend ze ook al voelen 😅
één maand geleden
Reactie op Lore Vermeulen
Hier ook een heel actieve baby!! Eerste schopjes gevoeld op bijna 20 weken ...
Ik voelde hem al vanaf 11 weken 😅
één maand geleden
Hier voelden we hem al vanaf 14w (woog dan ook amper 34kg voor de zwangerschap en ik heb geen vetlaag, dus was sneller en makkelijker te voelen). Mijn vriend kan hem ook al voelen sinds 15w. Heb al elke week op video kunnen vastleggen meermaals. Super schattig. Beweegt de hele dag door. denk dat het Taekwondo bloed van beiden ouders erin zit, of het Viking bloed van de papa uit Noorwegen🤣 Ben wel bang naarmate die groter zal worden voor mijn ribben🥴 Aangezien ik helemaal geen vetlaag in mijn lichaam heb als beschermlaag.
één maand geleden
Ik ben sinds zaterdag 23 weken en m'n vriend heeft de baby donderdag voor de eerste keer voelen bewegen !
Hier ook een hele actieve baby de laatste weken! ☺️
Heb ook al filmpjes dat m'n buik zo aant bewegen is!
één maand geleden
Ooooh zalig ! Daar kijk ik zo naar uit. Momenteel hier 21w en enkel nog maar gevoel vanuit binnen.
één maand geleden
Vandaag 24 weken en voel de kleine sinds ongeveer 21-22 weken denk ik maar heel zachtjes. Dat ik echt nog aant twijfelen was. Nu laat ze zich duidelijk merken. De gynaecoloog zei dat ze meer bewoog dan gemiddeld. Dus tis niet verwonderlijk dat ik ze vaak voel. En tis men partner 2 keer gelukt om haar te voelen. Telkens als ik het men man wil laten voelen ligt ze opeens stil 😅
één maand geleden
Ik heb een heel actief baby. Bij 12 weken echo zat ze in mijn buik te springen. Ik schrok er van gezien ik dat niet had verwacht. Bij bijna 20 weken kon ik haar echt voelen en nu voel ik haar dagelijks schoppen. Ben 22 weken, maar het lukt me nog niet om mijn man haar ook echt te laten voelen. Elke keer als wij ons hand op mijn buik leggen stopt ze met bewegen. 😅
één maand geleden
Hey allemaal, ik was net 16 weken en 2 dagen en heb de eerst belletjes gevoeld in mijn buik na 18 weken werden het echt schopjes dus ik was er heel vroeg bij wat wel super fijn is.
Nu 20 weken en 3 dagen en gisteren voor de eerste keer samen met mijn partner langs de buiten kant kunnen voelen.
Het is fijn om nu te kunnen delen met hem wat ik al enkele weken voel in mijn buik. ☺️
één maand geleden
Dit weekend met 21,5 week heeft mijn partner de bewegingen ook voor het eerst kunnen voelen