11 Reacties

één maand geleden

Ik heb 1 parklegger en 1 speelkleed (is in principe iets te groot voor het park). Op zich is een parklegger niet nodig, baby kan tijdens het wassen ook even op de matras zitten om te spelen...

één maand geleden

Reactie op Evelienvs92

Ik heb 1 parklegger en 1 speelkleed (is in principe iets te groot voor het ...
Wij hebben daar geen matras in?

één maand geleden

Reactie op yasd

Wij hebben daar geen matras in?
Oei dat is gek. In België doen we in het parkje een matras en daarop kan eventueel een parklegger. Parklegger alleen lijkt mij erg oncomfortabel? Je hebt al goedkope parkmatrassen ook (vanaf 30 euro bij Dreambaby BE), hoeft zeker geen dure Aerosleep te zijn!

één maand geleden

Ik ben van plan om er 2 te kopen zodat ik ze kan afwisselen (indien ze in de was zitten) maar dat is niet persee nodig

één maand geleden

Reactie op Evelienvs92

Oei dat is gek. In België doen we in het parkje een matras en daarop kan ev ...
Ben een Belgische. Ze hebben daar in de winkel niks van gezegd en lag nergens een voorbeeld zo dus niet bij stil gestaan 😄

één maand geleden

Reactie op yasd

Ben een Belgische. Ze hebben daar in de winkel niks van gezegd en lag nerge ...
Ha nee, een park maak je dus hetzelfde op als een bed: matras, hoes en eventueel matrasbeschermer voor accidentjes (wij hebben de goedkope hoezen en beschermers van Dreambaby zelf). De enige reden dat slapen in een park wordt afgeraden is omdat de bodemplaat niet ademend is. Maar voor dutjes kan het op zich geen kwaad als je erbij bent.

één maand geleden

Dit is ons park met matras, hoes en parklegger. Onze zoon van 2,5 zit er af en toe nog graag in vandaar al het speelgoed en dekentje en kussens. Wij hebben altijd maar één parklegger gebruikt. Als deze vuil was, wasten we deze terwijl onze zoon in zijn wipper lag. In de wipper legden we steeds een tetradoek onder hem 😊

één maand geleden

Ik heb 2 parkleggers en een matrasbeschermer voor de matras. Het wordt soms zo snel vuil. En ook moet het wel regelmatig vind ik persoonlijk uitgewassen worden. En dan vind ik een 2de handig omdat er dan geen druk achter zit dat die 1ne proper moet zijn 😅

één maand geleden

Reactie op Evelienvs92

Ik heb 1 parklegger en 1 speelkleed (is in principe iets te groot voor het ...
Ja idd hetzelfde bij ons!

één maand geleden

Wij hebben 2 parkleggers en 1 matrasbeschermer

één maand geleden

Ik heb er drie, ik wissel graag af van kleuren ivm interieur. Groen, cognac, beige. Maar dat is zeker niet nodig. Met 1 kan je perfect verder. Ik overdrijf graag een beetje en wissel gewoon enorm af met van alles. Klein beetje autistisch daarin 🙈