17 Reacties

Wij plastic als die keer valt dan is die niet in duizend stukjes. En plastic kan zo vaak vallen zonder dat die stuk gaat. Wij nemen avent flesjes omdat we daar goeie ervaringen mee hebben.

15 dagen geleden

Wij nemen de Avent Natural Response Airfree. Ik wil borstvoeding proberen maar toch 1 flesje kopen na advies in de winkel. Dit is een flesje dat ook goed is tegen kolieken omdat ze luchtvrij zijn en ze dus geen lucht binnenkrijgen in hun maag en darmpjes. Sowieso is het beter om maar 1 (of 2 verschillende, meestal krijg je er ook nog eentje gratis via de roze doos) flesjes aan te schaffen, elke baby is anders en heeft andere voorkeuren...

15 dagen geleden

Ik zou vooral naar je kindje kijken en niet teveel kopen in het begin. Beter 2 verschillende merken. Er zijn kindjes die effectief een voorkeur hebben voor bepaalde merken of een afkeur. Ik heb een difrax gekocht en bij beide belanden ze snel in de vuilbak hadden er beide een afkeer van. Hier was avent, Beaba en mam een winner. Ik ben niet meer voor glas gegaan met de reden dat ik de flesjes moest opwarmen, had er 1 gekocht.(1ste is al ouder, dus toen was advies nog opwarmen), 2de moest zijn melk ingedikt worden en koud maakte dit brokken. Glazen flesjes worden heel warm en dit vond ik onhandig, ik kon die flesjes niet goed vasthouden daardoor. Persoonlijk vind ik glas veel properder dan plastic maar door de reden dat ze warm worden ben ik er niet meer voor gegaan.

15 dagen geleden

Ik ga sowieso voor glas, gezien plastic altijd iets kan afgeven tijdens het opwarmen. Het is ook veel makkelijker om proper te krijgen. Het wordt wel wat warm maar daar bestaan ook hoesjes voor.

15 dagen geleden

Wij hebben voor Mammafeel van Difrax gekozen!

15 dagen geleden

Lansinoh en Avent, ik kocht 1tje van elks maar gaf borstvoeding tot 4maanden daarna flesjes uiteindelijk kocht ik ook een Difrax, Dr. Brown’s en MAM flessen aan… en toch waren de Avent flessen het beste. Ons dochter had reflux en hevige krampen voor een lange tijd, dus was wel een zoektocht!

15 dagen geleden

Reactie op Moonwomxnn

Lansinoh en Avent, ik kocht 1tje van elks maar gaf borstvoeding tot 4maande ...
De gewone flesje van Avent of met het airfree ventiel? Bedoel het extra stukje tegen krampjes enzo. Wij hadden bij ons zoontje van Avent de anti colic flesjes, maar hiervan zijn er enkele stuk en deze worden blijkbaar niet meer gemaakt.

15 dagen geleden

Reactie op Ooievaar12

De gewone flesje van Avent of met het airfree ventiel? Bedoel het extra stu ...
De Airfree zijn tegen kolieken zeiden ze bij ons in de winkel...

15 dagen geleden

Reactie op Evelienvs92

De Airfree zijn tegen kolieken zeiden ze bij ons in de winkel...
Wat is het verschil tussen kolieken en krampen?

15 dagen geleden

Reactie op Ooievaar12

Wat is het verschil tussen kolieken en krampen?
Kolieken zijn uiteindelijk heel hevige krampen dus dat is volgens mij hetzelfde? En de flesjes van Philips Airfree worden daarbij aangeraden

15 dagen geleden

Reactie op GlitterxGirl

Wij hebben voor Mammafeel van Difrax gekozen!
Hier ook de mammafeel van difrax. Bij mijn oudste jade ik beide de dr browns maar voor schoon te maken zitten veel onderdeeltjes op

15 dagen geleden

Reactie op Ooievaar12

Met die airfree ventiel, maar ook zonder. Oh ik wist niet dat ze het niet meer maakte :( Zo stom!

15 dagen geleden

Reactie op Ooievaar12

Deze toch? Of een andere? Ze verkopen die wel op hun website zie ik.

14 dagen geleden

Reactie op Moonwomxnn

Met die airfree ventiel, maar ook zonder. Oh ik wist niet dat ze het niet ...
Wij hadden deze flesjes https://www.thelittleones.be/product/avent-anti-colic-zuigfles-met-airfree-ventiel-125ml/?utm_source=Google%20Shopping&utm_campaign=Copy%20Google%20shopping%20-%20var%20products&utm_medium=cpc&utm_term=54954&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI_6HV2bXNiQMV3qloCR1j-yYKEAQYCCABEgKwLfD_BwE En die worden niet meer gemaakt omdat ze klachten hadden over het feit dat de flesjes drupten. Het principe is volgens mij hetzelfde met de nieuwe versie en het inzet stukje ziet er hetzelfde uit. Dus snap het niet zo goed waarom ze die vorige niet meer maken

14 dagen geleden

Reactie op Ooievaar12

Wij hadden deze flesjes https://www.thelittleones.be/product/avent-anti-col ...
Mmhh ja ik begrijp het, maar inderdaad beetje raar… Lastig zeg!

14 dagen geleden

Ik heb deze setje aangekocht Avent Natural Response Airfree in plastic