12 Reacties

één dag geleden

Ik ga voor Pampers zelf, zeker in het begin. Daarna zien we wel of we toch andere merken willen proberen.

één dag geleden

Ik ga ook voor pampers gaan bij mijn 2 oudste ook steeds

één dag geleden

Wij gaan voor wasbare luiers. Mijn broer nam eerst Pampers en is dan al snel overgeschakeld naar die van het kruidvatmerk, véél goedkoper en even goed als die van Pampers

één dag geleden

Is afhankelijk of de baby op iets allergisch reageert.. mijn dochter kon enkel die van kruidvat verdragen van al de rest kwam ze volledig in uitslag 🤷‍♀️

één dag geleden

Omwille van luieruitslag hebben wij bij ons eerste zoontje heel wat luiers getest. De pampers premium protection werkten voor hem het best. Maar elk kindje heeft een andere huid, dus best gewoon uitproberen met een kleinere verpakking denk ik. Huismerken zijn inderdaad wel goedkoper dan het merk pampers. Dus wij probeerden ze altijd in promotie te kopen.

één dag geleden

Wasbare luiers, net als bij onze eerste. Supertevreden over.

één dag geleden

Wij beginnen met Pampers zelf en zullen dan wel zien...

één dag geleden

Reactie op MaureenVD

Wasbare luiers, net als bij onze eerste. Supertevreden over.
Welk merk hebben jullie daarvan? Ik ben nog aan het bekijken welke we gaan aankopen 😊

één dag geleden

Ik heb de newborn pampers van Kruidvat. We gaan daarmee beginnen.

één dag geleden

Pampers zelf.

één dag geleden

Reactie op Fiie

Welk merk hebben jullie daarvan? Ik ben nog aan het bekijken welke we gaan ...
Voor babytijd Popolini mini- en maxisnap met een Popolini popowrap overbroekje. Later overgegaan op Totsbots All-in-One Easyfit Star, omdat ik deze makkelijker vindt om extra boosters in te steken als kind groter wordt en grotere plasjes heeft. De waterdichtheid van de buitenlaag slijt wel op den duur met intens gebruik, maar wij doen er dan gewoon een overbroekje over en dan gaat het perfect. Nooit lekkage of spuitluiers gehad van newborn tot peuter, ondanks hevige en explosieve borstvoedingspoep. 💩 De enkele keren dat ze een wegwerppamper droeg was het meteen prijs. 🫣

één uur geleden

In het begin luiers van Pampers. Daarna zullen we wel zien. Vandaag zag ik op Bol dat ze afgeprijsd waren.