58 Reacties
één maand geleden
Reactie op LynnVC02
Wij zijn hier gisteren geweest. Alles zat vol tot 2026.
Dat zeiden ze bij ons vorige kindje ook tot het na een babbel wel voor 2 of 3 dagen per week kon. Heb je met Evelien zelf gesproken?
één maand geleden
Reactie op KDDY
Of ik werk met shiften en wou graag halftijds omdat helemaal thuis blijven ...
Hier lukt me dit ook niet om volledig thuis te blijven. Maar wou het liefst dat ik mijn klein manneke kon mee nemen naar mijn eigen werk aangezien ik maar 5 min van het werk woon en mijn partner is elke dag om 5u al weg naar het werk. Ikzelf kan veranderen van job maar mijn echtgenoot niet aangezien hij baas is en dit al 20 jaar 😂
één maand geleden
Reactie op Belfleur
Hier lukt me dit ook niet om volledig thuis te blijven. Maar wou het liefst ...
Oh ja ik werk ene week van 6-14 en andere 14-10 mijn partner ook .. thuisblijven kan wel maar verdiend te weinig .. vind het echt moeilijk want familie kan ook niet oppassen en vind het al nie makkelijk aan een vreemde te geven 😅als er pas plek is vanaf 2026 dan ja ik geraak zelf niet eens op de wachtlijsten
één maand geleden
Reactie op Vero9219
Ik ben van zodra ik het wist dat ik zwanger was (op 6 weken) naar de crèche ...
Amai heb jij geluk! Alle crèches in de buurt zitten bij ons al vol tot mei 2026 of later! Wij krijgen wel voorrang omdat het kindje 2 is, maar anders vraag ik mij echt af hoe ouders dat oplossen!
één maand geleden
Wij hadden bij ons eerste kindje ook pas een crèche wanneer hij bijna 1 zou worden. Heb mij dan op alle wachtlijsten in de buurt gezet en uiteindelijk mocht hij dan toch na 5 maanden al gaan! Dus zeker op de wachtlijst zetten en ik duim mee voor jullie allemaal! Zo stressy! 🍀
één maand geleden
Reactie op KDDY
Ja ze zeiden zelf dat ik niet eens op de wachtlijst kon 🥺
Echt? Wij staan bij villa piepin op de wachtlijst. Vanaf april 2025 zou onze kleine kapoen daar terecht kunnen
één maand geleden
Reactie op LynnVC02
Raar? Wij zijn ook 2wkn geleden geweest en pas 2026?
Aangezien wij in een fertiliteitstraject zaten hebben wij ons in april op de wachtlijst laten zetten. Zouden er dan op korte termijn heel veel nieuwe aanvragen geweest zijn?