58 Reacties

Van waar ben je?

2 maanden geleden

Hier ook nog steeds geen opvang gevonden.. kweet echt niet wat doen.. wou eerst mijn ouderschapsverlof opnemen volledig maar helaas is dat maandelijks niet veel..

2 maanden geleden

Ik ben van zodra ik het wist dat ik zwanger was (op 6 weken) naar de crèche gestapt op 5 minuten van ons huis, daar aangebeld en gevraagd of er nog plaats was vanaf juni 2025. De dame van de crèche was heel hartelijk en heeft meteen met mij alle data overlopen die nog vrij waren en waren zo een week later al zeker van ons plaatsje. Als je het via de stad moet doen via aanvraagformulieren wordt je overal afgewezen, best het heft zelf in handen nemen en naar de crèches zelf gaan of mailen is mijn ervaring.

2 maanden geleden

Ons kindje kan vanaf juli deels terecht bij de creche en vanaf september de dagen dat we willen. In tussentijd kunnen we rekenen op mijn ouders en ikzelf blijf 1 maand langer thuis

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, vanaf mijn positieve test naar verschillende creches gemaild maar nog steeds geen creche. Om hopeloos van te worden!

2 maanden geleden

Ik heb helaas ook niets kunnen vinden en bij mij in de buurt is er al beperkt plek... al geprobeerd om onthaalouder te vinden?

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Van waar ben je?
Meerhout / mol

2 maanden geleden

Reactie op lilly222

Hier ook nog steeds geen opvang gevonden.. kweet echt niet wat doen.. wou e ...
Neen wou dit ook doen echt weinig , of een jaar thuis zitten via RVA ben al sinds begin zwangerschap aan zoeken zo moeilijk ik snap je echt ☹️

2 maanden geleden

Reactie op Vero9219

Ik ben van zodra ik het wist dat ik zwanger was (op 6 weken) naar de crèche ...
Heb dit niet via stad gezocht heb gemaild , 4 plaatsen zitten vol 😅

2 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Ons kindje kan vanaf juli deels terecht bij de creche en vanaf september de ...
Tof mijn ouders en vriend zijn familie kunne niet helpen , mijn vriend zijn familie zit in Palestina in de oorlog en mijn moeder wilt geen uur rijden en mijn papa is altijd op reis 😅

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Hier hetzelfde, vanaf mijn positieve test naar verschillende creches gemail ...
Echt hè …

2 maanden geleden

Reactie op Kunchiek

Ik heb helaas ook niets kunnen vinden en bij mij in de buurt is er al beper ...
Ja maar nog altijd niks 4 plekken zaten al vol 😅

2 maanden geleden

Reactie op KDDY

Meerhout / mol
Al geprobeerd bij ´t nestje in meerhout Dol-fijn in meerhout Dotjez in olmen Villa piepin in balen

2 maanden geleden

Hetzelfde probleem hier, maar ik ben uiteindelijk op bezoek gegaan en toen ging alles veel gemakkelijker. Eens je op de wachtlijst staat komen er regelmatig verschuivingen en plaatsjes vrij van ouders die toch hun dagen wisselen of niet nodig hebben.

2 maanden geleden

Ben ook van Balen en vind nog niks... Ik werk momenteel ook niet, omdat de job die ik deed mij in het ziekenhuis heeft doen belanden door de stress en ik ontslag heb genomen... Het wordt financieel sowieso niet haalbaar thuis te blijven. We zitten nu al enorm krap... Dus ben echt bang naar de toekomst toe als we geen opvang vinden...

2 maanden geleden

Reactie op KDDY

Tof mijn ouders en vriend zijn familie kunne niet helpen , mijn vriend zijn ...
Sorry ff offtopic: mijn man is ook Palestijn :)

één maand geleden

Hier is het om met je handen in het haar te zitten. 10 aanvragen ingediend, 10 maal antwoord gekregen opvang niet mogelijk

één maand geleden

Jullie hebben ook al een aanvraag ingediend via Ferm? www.samenferm.be/diensten/kinderopvang

één maand geleden

Reactie op Ooievaar12

Jullie hebben ook al een aanvraag ingediend via Ferm? www.samenferm.be/dien ...
Ja ook niks

één maand geleden

Reactie op KDDY

Ja ook niks
Ik heb gehoord dat je bij Villa Piepin in balen soms wel terecht kan als het voor sporadische opvang is en niet voor alle dagen. Misschien kan dat tijdelijk een oplossing bieden