58 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben van zodra ik het wist dat ik zwanger was (op 6 weken) naar de crèche gestapt op 5 minuten van ons huis, daar aangebeld en gevraagd of er nog plaats was vanaf juni 2025. De dame van de crèche was heel hartelijk en heeft meteen met mij alle data overlopen die nog vrij waren en waren zo een week later al zeker van ons plaatsje. Als je het via de stad moet doen via aanvraagformulieren wordt je overal afgewezen, best het heft zelf in handen nemen en naar de crèches zelf gaan of mailen is mijn ervaring.
2 maanden geleden
Ons kindje kan vanaf juli deels terecht bij de creche en vanaf september de dagen dat we willen.
In tussentijd kunnen we rekenen op mijn ouders en ikzelf blijf 1 maand langer thuis
2 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Ons kindje kan vanaf juli deels terecht bij de creche en vanaf september de ...
Tof mijn ouders en vriend zijn familie kunne niet helpen , mijn vriend zijn familie zit in Palestina in de oorlog en mijn moeder wilt geen uur rijden en mijn papa is altijd op reis 😅
2 maanden geleden
Reactie op KDDY
Meerhout / mol
Al geprobeerd bij
´t nestje in meerhout
Dol-fijn in meerhout
Dotjez in olmen
Villa piepin in balen
2 maanden geleden
Ben ook van Balen en vind nog niks... Ik werk momenteel ook niet, omdat de job die ik deed mij in het ziekenhuis heeft doen belanden door de stress en ik ontslag heb genomen... Het wordt financieel sowieso niet haalbaar thuis te blijven. We zitten nu al enorm krap... Dus ben echt bang naar de toekomst toe als we geen opvang vinden...
2 maanden geleden
Reactie op KDDY
Tof mijn ouders en vriend zijn familie kunne niet helpen , mijn vriend zijn ...
Sorry ff offtopic: mijn man is ook Palestijn :)
één maand geleden
Jullie hebben ook al een aanvraag ingediend via Ferm?
www.samenferm.be/diensten/kinderopvang
één maand geleden
Reactie op KDDY
Ja ook niks
Ik heb gehoord dat je bij Villa Piepin in balen soms wel terecht kan als het voor sporadische opvang is en niet voor alle dagen. Misschien kan dat tijdelijk een oplossing bieden