17 Reacties

4 maanden geleden

Succes bij de echo 🍀 🤞

4 maanden geleden

Hopelijk heb je ondertussen goed nieuws gekregen en kan je zaterdag geniet van je feestje met taart om het goede nieuws te vieren. Er zijn wel meer vrouwen die een gezond kind krijgen en veel bloedverlies hadden tijdens de zwangerschap.

4 maanden geleden

Succes bij de echo. Hopelijk stopt het bloeden snel en kun je worden gerustgesteld! Knuffel

4 maanden geleden

Succes ❤️ Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

4 maanden geleden

Hopelijk alles goed ❤️👍

4 maanden geleden

Heel veel succes 🍀💗

4 maanden geleden

Heel veel succes ❤️

4 maanden geleden

Kan mij inbeelden dat dat angstaanjagend is , maar kan allerlei redenen hebben denk ik. Succes met de echo 😘

4 maanden geleden

Dankjewel allemaal, gelukkig opnieuw gerustgesteld ik hoop dat dit de laatste bloeding is weer rust nemen , Nog steeds inestelingsbloed de kleine groeit nog steeds beweegt goed ik hoop echt dat ik niet meer naar spoed hoef

4 maanden geleden

Reactie op prisjj

Dankjewel allemaal, gelukkig opnieuw gerustgesteld ik hoop dat dit de laats ...
Oh goed nieuws ♥️ probeer het toch nog rustig aan te doen hè !

4 maanden geleden

Reactie op prisjj

Dankjewel allemaal, gelukkig opnieuw gerustgesteld ik hoop dat dit de laats ...
Da is inderdaad lang innesteling, ik wist niet dat het zo nog op 10 w kan. Heel goed nieuws!

4 maanden geleden

Reactie op larissa16

Da is inderdaad lang innesteling, ik wist niet dat het zo nog op 10 w kan. ...
Ik ook niet, maar inesteling kan nog steeds een miskraam uitlokken vandaar rustig houden...

4 maanden geleden

Ik wil je niet ongerust maken, maar persoonlijk zou ik nog even wachten met de aankondiging tot de 12 /nipt test. Ik had bij kerst ook aan de familie onze zwangerschap aangekondigd en bij nieuwjaar aan de vrienden. Ook wel omdat ik niet wou liegen over het feit dat ik geen alcohol wou of dessert. 4 januari had ik op 11w een miskraam. Het feit dat dan zoveel mensen wisten dat we zwanger waren en hierna dus ook wisten dat we aan het proberen waren, legde enorm veel druk op ons en maakte het verwerken nog moeilijker 😔 Wil helemaal niet zeggen dat het gaat mislopen hoor. Maar ik heb hieruit wel geleerd om het stil te houden tot die 12w. Ookal zijn we super enthousiast en willen we het van de daken schreeuwen. Als het dan misloopt, had je gewild dat veel minder mensen ervan op de hoogte waren

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik wil je niet ongerust maken, maar persoonlijk zou ik nog even wachten met ...
Ik zal het wss leren vanuit de 2e keer als dat nodig zou zijn ik hoop echt van ni

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik heb het ook verteld, mijn eerste zwanherschap allemaal nieuw. Ik kon het niet langer verzwijgen, mits ik ook in de zorg werk. Zodat mijn collega’s ook weten wat of hoe en ik zo vaak afwezig ben. Mijn ouders en naaste familie omdat ik de dichte steun wilde, vooral bij vragen of onzekerheden. Ik ben nu 10w

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Maar ergens denk ik ook als enkele mensen t weten je ook wel steun kan ervaren toch.. die 12 weken vindt ik persoonlijk ook echt enorm moeilijk.. is zooo lang wachten toch? Ik heb al 1 echo laten maken waarop t hartje goed klopte en ik heb het de mensen verteld die heel dicht bij mij staan. Laat ons hopen dat het niet fout loopt maar als het fout moest lopen denk ik ook dat je dan veel steun kan ervaren. Snap wel de druk die er achteraf op zit maar dan denk ik dat de mensen zelf wel moeten begrijpen dat ze hier best niet over praten zolang je dit zelf niet doet toch? Denk dat dit natuurlijk voor iedereen anders is & denk dat iedereen moet doen waar zij zich zelf goed bij voelt..

4 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Maar ergens denk ik ook als enkele mensen t weten je ook wel steun kan erva ...
Tuurlijk, iedereen moet dat zelf aanvoelen. Wil enkel waarschuwen om het niet te snel aan de grote klok te hangen. Ik had achteraf spijt dat zoveel mensen het wisten. Nu vertel ik het ook enkel aan de belangrijkste mensen in mijn leven, waarmee ik het ook zou willen bespreken moest het opnieuw mislopen