39 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Vero9219

Ik heb hetzelfde. Ik ben echt heel onzeker! De dagen gaan te traag voorbij ...
Hoeveel weken ben je dan? Ik mag 4juli gaan.. herkenbaar ☺️

5 maanden geleden

Hoe is het gegaan? 😊

5 maanden geleden

Reactie op krully

Hoeveel weken ben je dan? Ik mag 4juli gaan.. herkenbaar ☺️
Ik ook 4 juli! Het lijkt nog eindeloos ver.

5 maanden geleden

Ik weet van 24/05 dat ik zwanger ben, afspraak gekregen op 24/06 om bij gynaecoloog te gaan… vriend kreeg geen dag vrij van werk.. gelukkig 28/06 mogen we nu gaan.. zijn maar 4 dagen later maar toch 😅

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Hoe is het gegaan? 😊
Hey, ja super alles is in orde hartje gehoord nu ist 19 juli 2e echo ma ben blij dak het gehoord heb

5 maanden geleden

Ik mag deze avond voor eerste echo gaan ben nu 7 weken en 4 dagen, toch zenuwachtig heb in april miskraam gehad.

5 maanden geleden

Echt spannend allemaal hè! Hier ook eerste zwangerschap, 5w4D - ben best een controle freak dus moeilijk om niet aan de baby te denken😅. Naast gevoelige tepels, opgezette darmen en wat moeilijker om te verteren geen grote lichamelijke veranderingen. 15 juli eerste echo, iemand nog 5w4D?

5 maanden geleden

Reactie op LineDB

Echt spannend allemaal hè! Hier ook eerste zwangerschap, 5w4D - ben best ee ...
Ik ben volgens de termijn dat ik erop geplakt heb 5w5d en heb mijn eerste echo de 16de. Bij mij is het wel de vierde zwangerschap, maar wel ook een grote controlefreak, dus moet mijn best doen om niet te 'obsessen' 🙈

5 maanden geleden

Reactie op prisjj

Hey, ja super alles is in orde hartje gehoord nu ist 19 juli 2e echo ma ben ...
Super, proficiat!!

5 maanden geleden

Reactie op PHikke

Ik mag deze avond voor eerste echo gaan ben nu 7 weken en 4 dagen, toch zen ...
Heeeeeel veel geluk 🍀

5 maanden geleden

Eerste echo is gebeurd mooi kloppend hartje en zit op schema 7weken en 4dagen. 30 juli volgende echo pas🤗💕

5 maanden geleden

Reactie op PHikke

Eerste echo is gebeurd mooi kloppend hartje en zit op schema 7weken en 4dag ...
Proficiat!!

5 maanden geleden

Ik weet sinds 9/6 dat ik zwanger ben, zou ondertussen al 7 weken zijn. Volgende week onze eerste echo! ☺️ Het wachten is de hel! Nu merkte ik daarnet een klein streepje bloed op m'n toiletpapier... 😟 Ik hoop dat het gewoon wat spotting is maar ben nu natuurlijk wel wat ongerust!

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik weet sinds 9/6 dat ik zwanger ben, zou ondertussen al 7 weken zijn. Volg ...
Zolang het weinig is moet je je absoluut geen zorgen maken. Het kan zelfs zijn dat je uitwendig een klein wondje had en dat bloed zelfs helemaal niet van je baarmoeder komt. Het wachten is echt hel! Ik vond dat ook verschrikkelijk, gelukkig vandaag de eerste echo gehad 🥰 Wij hebben 3 miskramen achter de rug, we kregen gelukkig vanmorgen reeds een echo op 6w4d in ons fertiliteitscentrum (icsi traject)

5 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Ik ook 4 juli! Het lijkt nog eindeloos ver.
Idd, hoeveel weken ben je dan?

5 maanden geleden

Reactie op LineDB

Echt spannend allemaal hè! Hier ook eerste zwangerschap, 5w4D - ben best ee ...
Ik ben 5e en 3d en heb 4juli mijn echo

5 maanden geleden

Reactie op krully

Idd, hoeveel weken ben je dan?
Ik aou dan 7w4d zijn geteld vanaf mijn 1ste menstruatiedag. Echter heb ik een lange cyclus en ovuleerde ik maar op dag 18 dus de baby zou rond de 6w5d moeten zijn op de echo :)

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Zolang het weinig is moet je je absoluut geen zorgen maken. Het kan zelfs ...
Hier nog wachten tot 4/07 ... Ik loop nu al de muren op! Vraag me af hoe je dat doet als je al vanaf week 2 weet dat je zwanger bent!? Hier een hele grote verrassing want we gingen met ovulatie inductie starten... en toen had ik ineens een positieve test in m'n handen en was ik al 5w ver volgens m'n hcg waarden!

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Hier nog wachten tot 4/07 ... Ik loop nu al de muren op! Vraag me af hoe je ...
Ik wist het van mijn 3e week (dus eigelijk 1e week zwangerschap) dus het was heel heel lang wachten op die eerste echo en teken van leven, weinig kwaaltjes... ik had half en half het gevoel dat ik niet zwanger was om teleurstelling te vermijden .. en Ik heb toch 3 dagen voor mijn officiële eerste echo naar spoed geweest omdat ik ongerust was ivm 2 bloedklonters en bruinverlies maar blijkbaar in mijn 8e week was dat nog oud inestelingsbloed.. alles is ok en nu voel ik me echt wel zwanger 😁😊 en ben ik ook positiever dat het goed blijft