39 Reacties
5 maanden geleden
Bij ons in het dorp heb je een pret echo bureau, daar kan je dan vanaf je 8 weken bent pret echo komen doen, duurt zo een 15 min dacht ik en mag je ook familie en vriendinnen meenemen. Als ik lang op mijn afspraak moet wachten dus pas bij 10/12 weken dan denk ik dat ik daarvoor zal kiezen.
5 maanden geleden
Reactie op prisjj
Ik doe mijn controle echo op 8 a 9 weken
Ohja nee dat is dan wel oke. Maar ik snap het, dat afwachten pff. Afleiding zoeken maar dat gaat vast niet, ik denk er ook continu aan of alles wel goed loopt, echt een spannende tijd. Denk dat we pas gerust zullen zijn na de eerste echo
5 maanden geleden
Reactie op LR❤️
Ohja nee dat is dan wel oke. Maar ik snap het, dat afwachten pff. Afleiding ...
Ja ik denk wel grotendeels dat alles ok is ma ge hebt zo buiten de eerste test, en die ene (in mijn geval 2) bloedafname geen bewijs
In voel wat meer winderigheid en extreme vermoeidheid en mijn borsten zijn groter maar voor de rest geen symptomen
5 maanden geleden
Hier hetzelfde, ik ben vandaag 5 weken en heb pas 3 juli mijn eerste echo. HCG waarde waren op 4 weken 1800 dus dokter was gerust gesteld. Maar ik heb toch constant stress.
5 maanden geleden
Hey,
Ik heb in maart een miskraam gehad tussen 5-6 weken. Ben nu reeds terug 5 weken zwanger. Hierdoor wel ook veel onzekerheid zeker als ik minder symptomen heb denk ik, is alles wel nog inorde. Nu toen ik mijn miskraam had verloor is echt veel bloed dus zolang dit niet voorkomt probeel ik mezelf gerust te stellen en positief te denken. Meer kunnen we niet doen. Ik mag 25 juni voor de eerste echo. Wel al bloed laten nemen voor mijn hcg waarden, die waren goed.
5 maanden geleden
Reactie op prisjj
Doe je dan een 'pret' echo zoals je zei of is het de echte echo al gelijk?
Hey nee echt naar de gynaecoloog gebeld, en de assistent gaf mij 21 juni. Ze vroeg ook naar de eerste dag van mijn laatste regels dat was 29 april. Dus ben wel benieuwd. Ben al de hele dag misselijk.. gisteren voelde ik mij heel normaal en geen klachten dus dan denk je wel meteen oei zit het wel goed 🙈 stressvolle periode!! Ik ga dinsdag ook bloed trekken, de assistente vroeg er naar dus meteen even gebeld om toch te doen.
5 maanden geleden
Reactie op LR❤️
Hey nee echt naar de gynaecoloog gebeld, en de assistent gaf mij 21 juni. Z ...
Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 28 april, maar heb zelf een afspraak gemaakt wnnr partner mee kon en dat waas 24 juni 😁 hier geen misselijkheid en dat geeft mij dan weer het gevoel van is dat wel goed 😅 volgens mij zijn dit gwn enkele onzekere weken
5 maanden geleden
Reactie op prisjj
Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 28 april, maar heb zelf een afs ...
Ja super spannend toch we moeten nog even wachten. Nee dat is gwn onzekerheid hoor, tis ook pas het begin. Bij mijn eerste kindje had ik de hele zwangerschap geen klachten, enkel in de zomer wat opgezwollen voeten en tegen het eind zo heel vaak naar de wc moeten gaan voor pipi en niet goed kunnen slapen door mijn buik. Maar was niet misselijk zoals nu en heb nu ook veel rugpijn. Dus heel gek, dat het toch weer anders kan zijn en voelen 😊
5 maanden geleden
Reactie op alae-nour
Hey hoe was je echo? Ik moet vandaag 🥰
Heyy het is goed gegaan hoor, was een inwendige echo en heb het hartje horen kloppen van de baby 🥰 ook was ik verder dan verwacht 8+4 dagen was ik. En we hebben meteen alle afspraken/echo's door gepland tot aan de 40 weken. Volgende echo is 22 juli en dan mag ik de nipt test ook doen ☺️ Veel succes vandaag !! 💗